Samsung anunţă că a rezolvat o problemă de securitate importantă, care afecta cele mai noi telefoane ale sale

0
Publicat:
Ultima actualizare:

La o săptămână după descoperirea unei probleme serioase de securitate a senzorului de amprentă integrat în ecranul telefoanelor Galaxy S10 şi Note 10, Samsung spune că ar fi reuşit să găsească o soluţie.

Samsung a anunţat că a reuşit să rezolve problema descoperită în urmă cu o săptămână, urmând ca în zilele următoare să lanseze un update de software pentru toţi utilizatorii telefoanelor din gama Galaxy S10 şi Note 10, arată Reuters.

Problema a fost semnalată atunci când un articol din Marea Britanie a demonstrat că o simplă folie de protecţie poate păcăli senzorul de amprentă ultrasonic integrat în ecranul dispozitivelor Samsung de ultimă generaţie, permiţând astfel oricărei persoane să deblocheze un astfel de smartphone.

Samsung şi-a cerut scuze clienţilor pentru problema de securitate prin intermediul aplicaţiei Samsung Members, anunţându-i pe cei care deţin un telefon cu senzor de amprentă ultrasonic să îşi actualizeze funcţia de autentificare biometrică la ultima versiune de software. În plus, compania sud-coreeană a recomandat utilizatorilor folosirea unei metode alternative de deblocare a telefonului, până la rezolvarea problemei.

În urmă cu câteva zile, bănci din Marea Britanie, Coreea de Sud şi China au dezactivat opţiunea de logare cu ajutorul amprentei în aplicaţiile lor mobile, una dintre acestea (NatWest Bank) mergând până în punctul în care a oprit accesul la aplicaţia sa de pe dispozitivele afectate.

Senzorul de amprentă ultrasonic a fost unul din principalele motive de laudă pentru Samsung odată cu lansarea lui Galaxy S10, însă a întâmpinat probleme încă din primele luni, acurateţea sa nefiind extraordinară. Compania sud-coreeană a promis însă că îl va îmbunătăţi pe parcursul următoarelor luni, prin update-uri de software.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite