Raport anual Huawei - venituri globale de 136,7 miliarde de dolari în 2020

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Sediul Huawei din Shenzen, China. FOTO Shutterstock
Sediul Huawei din Shenzen, China. FOTO Shutterstock

Huawei a prezentat Raportul Anual pentru 2020, care arată că veniturile globale din vânzări ale companiei au ajuns la 136,7 miliarde de dolari, cu 3,8% mai mult faţă de anul anterior, iar profitul net a ajuns la 9,9 miliarde de dolari, în creştere cu 3,2% faţă de anul anterior.

În 2020, divizia Huawei Telecomunicaţii a asigurat funcţionarea stabilă a peste 1.500 de reţele în peste 170 de ţări şi regiuni afectate de carantină. De asemenea, Huawei a colaborat cu operatori din toată lumea pentru a implementa peste 3.000 de proiecte de inovaţie 5G în peste 20 de domenii precum minerit, producţie de oţel, industria portuară şi industria de prelucrare. În 2020, veniturile din vânzări ale diviziei Huawei pentru operatorii de telecomunicaţii au fost de 46,4 miliarde de dolari, o creştere cu 0.2% faţă de anul anterior.

253 de companii din topul Fortune Global 500 şi peste 700 de oraşe din lume au ales Huawei ca partener în procesul de transformare digitală. În 2020, compania a prezentat Intelligent Twins - prima infrastructură de referinţă din domeniu pentru dezvoltarea inteligentă a industriilor.

În timpul pandemiei, Huawei a oferit expertiză şi soluţii tehnice în lupta împotriva coronavirusului. Un exemplu este soluţia de diagnosticare cu asistenţă AI, bazată pe HUAWEI CLOUD, care a ajutat spitalele din toată lumea să reducă încărcarea infrastructurii medicale. De asemenea, Huawei a colaborat cu partenerii săi pentru a lansa platforme de studiu online bazate pe cloud pentru 50 de milioane de elevi din ciclul de învăţământ primar şi gimnazial. În 2020, veniturile din vânzări ale diviziei Huawei pentru clienţi corporate au fost de 15,4 miliarde de dolari, o creştere cu 23% faţă de anul anterior.

Ken Hu vicepresedinte Huawei

Ken Hu, vicepreşedinte Huawei.

Odată cu implementarea sistemului de operare HarmonyOS şi a ecosistemului Huawei Mobile Services (HMS), divizia Huawei pentru consumatori a dezvoltat strategia Seamless AI Life („1 + 8 + N”) pentru a oferi consumatorilor o experienţă inteligentă pe orice dispozitiv şi în orice situaţie, în special pentru birouri inteligente, sănătate, sport, case inteligente, turism şi divertisment.

În 2020, Huawei a ajuns la 730 de milioane de utilizatori de smartphone-uri în toată lumea. Veniturile din vânzări ale diviziei Huawei pentru consumatori au fost de 74.1 miliarde de dolari, o creştere cu 3,3% faţă de anul anterior.

Toate declaraţiile financiare incluse în Raportul Anual pentru 2020 au fost verificate independent de KPMG, companie internaţională de audit, asistenţă fiscală şi consultanţă care face parte din Big Four - grupul celor mai mari patru companii de audit din lume. Raportul Anual pentru 2020, se găseşte aici.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite