Proiectarea obiectuala a sistemelor informatice

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Proiectarea pe obiecte reprezinta un mod de abordare a problemelor informatice. Tehnicile de programare pe obiecte au devenit foarte populare in ultima vreme reprezentand viitorul in informatica. Tot

Proiectarea pe obiecte reprezinta un mod de abordare a problemelor informatice. Tehnicile de programare pe obiecte au devenit foarte populare in ultima vreme reprezentand viitorul in informatica. Tot mai multe limbaje de programare folosesc astazi programarea pe obiecte. Daca acest lucru este evident pentru informaticieni, se poate vedea in aceasta carte ca acest concept s-a extins in mai multe domenii. Astfel, in cazuri din ce in ce mai complexe se vorbeste despre baze de date orientate pe obiecte, analiza si proiectare orientata pe obiecte, metode de reprezentare a cunostintelor orientate pe obiecte. O noua aparitie editoriala pe aceasta tema este binevenita, subliniind interesul de care se bucura astazi abordarea obiectuala. Profesor universitar doctor Dorin Zaharie si profesor universitar doctor Ioan Rosca si-au unit eforturile pentru a prezenta intr-o maniera accesibila subiecte de larg interes: UML (Unified Modeling Language); Visual Basic 6.0; Visual Baic.Net; DHTML; XP (aXtreme Programming); RUP (Rational Unified Process); Sabloane, arhetipuri si cadre software (software frameworks); Arhitecturi software - arhitecturi stratificate, arhitecturi client-server. Informaticienii ce nu folosesc limbaje de programare cu facilitati in domeniul programarii pe obiecte vor constata o imbunatatire a rezultatului muncii lor prin aplicarea principiilor ce stau la baza acestei carti in special in proiectele de mare anvergura si cu grad ridicat de complexitate. "Proiectarea obiectuala a sistemelor informatice" acopera un domeniu vast de probleme si reprezinta o viziune noua a unui domeniu ce se dezvolta exploziv.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite