Prima Conferinta globala de suport tehnic Oracle din Europa Centrala si de Est - la Bucuresti

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Saptamana trecuta, la Hotelul Hilton din Bucuresti s-a desfasurat reuniunea expertilor din departamentele de suport tehnic "Oracle Global Support Managers Conference", prima manifestare de asemenea

Saptamana trecuta, la Hotelul Hilton din Bucuresti s-a desfasurat reuniunea expertilor din departamentele de suport tehnic "Oracle Global Support Managers Conference", prima manifestare de asemenea anvergura organizata in Europa Centrala si de Est. Lucrarile conferintei, care a reunit peste 80 de participanti din 35 de tari, au abordat probleme legate de activitatea specifica serviciilor de suport tehnic si directiile de evolutie in viitor, ca urmare a globalizarii activitatii de asistenta tehnica. Divizia Global Support Services este unul dintre primele departamente din cadrul corporatiei care a adoptat modelul global de e-business promovat de Oracle. "Tendinta de globalizare a industriei de IT, ca si globalizarea retelei de servicii au revolutionat complet modul nostru de a lucra", a afirmat Mike Rocha - Executive Vice President for Global Support Services, Platform Technologies and Global IT la Oracle Corporation, la conferinta de presa organizata cu prilejul consfatuirii globale de la Bucuresti. "Internetul reprezinta pentru noi schimbarea fundamentala a modului in care ne dezvoltam solutiile, in care ne vindem produsele si in care asiguram serviciile de suport tehnic pentru clientii nostri." Mike Rocha este liderul diviziei de suport tehnic, fiind direct subordonat lui Lary Ellison, presedintele corporatiei Oracle. Importanta evenimentului de la Bucuresti este subliniata si de faptul ca Mike Rocha este cel mai important reprezentant al corporatiei Oracle care viziteaza Romania. Divizia de suport tehnic Oracle este organizata dupa o strategie bazata pe cinci principii: cresterea eficientei si a calitatii serviciilor asigurate de grupurile de experti si ingineri de suport din intreaga lume; asigurarea accesului clientilor Oracle la toate instrumentele si resursele tehnice de care au nevoie pentru a-si asigura singuri suportul, pentru problemele uzuale; centralizarea informatiilor despre clienti si configuratiile acestora permite asigurarea unor servicii proactive si o actualizare mai rapida a produselor; codificarea problemelor ce apar si colaborarea intregii comunitati Oracle la rezolvarea acestora; cresterea expertizei Oracle in outsourcing pentru imbunatatirea activitatii clientilor, prin degrevarea utilizatorilor de costurile de administrare. "Principalele noastre preocupari sunt legate de modalitatile de a ajuta utilizatorii cat mai bine si de a creste rata de satisfactie a clientilor", a afirmat cu aceeasi ocazie Jean Reiczyk - Senior Vice President Support Services la Oracle EMEA. "Iar faptul ca aceasta conferinta se desfasoara la Bucuresti nu este intamplator, deoarece in Romania s-au obtinut cele mai bune rezultate din intreaga lume privitoare la satisfacerea clientilor. Desi Romania este o tara relativ mica, aici s-a format o echipa de specialisti capabili sa rezolve in cel mai scurt timp cele mai complicate probleme si solicitari ale utilizatorilor din orice colt al lumii." Importanta tot mai mare pe care Romania o reprezinta pentru Oracle pe linia strategiei generale de dezvoltare geoeconomica a fost subliniata in cadrul conferintei de presa de Alfonso Di Ianni - Senior Vice President Oracle European Union Enlargement Countries, care a afirmat: "Astazi, Mike Rocha si intreaga echipa manageriala a diviziei de suport sunt aici pentru a analiza oportunitatile de a transforma organizatia noastra din Romania dintr-o simpla sucursala intr-o posibila platforma de e-business pentru economia globala. Noi suntem acum aici pentru ca noi credem intr-adevar in potentialul acestei tari." Ca o dovada a recunoasterii acestui potential, Romania a fost inclusa de catre Oracle in grupul tarilor din Europa Centrala si de Est care vor adera la Uniunea Europeana in 2004. Pe langa potentialul real al economiei, interesul special de care se bucura Romania din partea corporatiei Oracle este bazat pe o serie de factori care au evoluat in timp. "Astfel, Oracle a fost prima mare companie de software care si-a deschis o reprezentanta in Romania, inca din 1995, cand la noi nici nu se discuta de legea Copyright-ului", a afirmat Stefan Cojanu - Managing Director Oracle Romania. "De atunci, business-ul nostru s-a dezvoltat cu un trend in permanenta pozitiv, iar rezultatele echipei noastre in cadrul corporatiei Oracle sunt deosebit de apreciate." Pe langa participarea la lucrarile conferintei globale, in programul vizitei echipei de manageri ai diviziei de suport au figurat o serie de intalniri cu cei mai importanti clienti din Romania, reprezentati de mari firme industriale, companii multinationale si institutii de invatamant unde functioneaza centre de excelenta Oracle. Principalele tematici ale discutiilor s-au concentrat pe subiecte de interes local si regional, precum evaluarea eforturilor Romaniei de integrare in structurile euro-atlantice, cresterea si dezvoltarea generala a mediilor de business din Romania, precum si investigarea unor eventuale posibilitati de investitii in Romania.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite