Motorola are o reclamă stupidă ca să îţi arate că eşti dependent de telefon

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Motorola crede că stai prea mult cu telefonul în mână.
Motorola crede că stai prea mult cu telefonul în mână.

Motorola a creat câteva telefoane foarte bune în ultimii doi ani, dar nu acelaşi lucru se poate spune despre ultima reclamă. Ar trebui să-ţi arate cât eşti de dependent de telefon. Ar trebui.

Motorola Mobility e divizie a Lenovo acum, iar Ashton Kutcher a fost "împrumutat" pentru a promova telefoanele acestea. Videoclipul de mai jos este doar o reclamă, dar mesajul se vrea în egală măsură amuzant şi alarmant. Participanţii la experiment sunt rugaţi să pună mâinile în interiorul a două cercuri despre care ştiu că sunt un fel de senzor. În relitate, nu fac nimic special.

Între cei doi "senzori”, aceleaşi persoane trebuie să-şi pună telefonul cu ecranul în jos. Sunt rugaţi apoi să aştepte câteva minute cât vor fi calibraţi senzorii. În acest timp, telefonul le sună, iar cei mai mulţi dintre ei îl ridică în mai puţin de cinci minute. Nu arată de niciun fel cât de dependent eşti, ci mai degrabă cât de mult interes are un om să răspundă într-un timp rezonabil la telefon.

Concluzia videoclipului trebuie să laude cumva telefoanele Motorola, astfel că se vorbeşte despre Moto X Pure pe care nu trebuie să mai pui mâna ca să afli cine te-a sunat. Îl întrebi şi îţi răspunde, asta dacă vorbeşti engleză şi i-ai permis să folosească aplicaţia care face toată "magia".

<a href="https://www.facebook.com/adevarultech" target="_blank" rel="nofollow">Hai pe Facebook ca să ştii ce-i nou şi când nu eşti pe site!</a>

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite