Leica şi marketingul au făcut din Huawei P9 un hit: peste 10 milioane vândute

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Huawei P9 are o cameră cu senzor alb-negru. FOTO Răzvan Băltăreţu/Adevărul
Huawei P9 are o cameră cu senzor alb-negru. FOTO Răzvan Băltăreţu/Adevărul

Huawei anunţă la începutul anului o reuşită. Cel mai important telefon al său a atins cel mai mare volum de unităţi livrate. Nu este însă o întâmplare.

Huawei a folosit seria P pentru cele mai importante telefoane dintr-un an, iar pentru P9 a stabilit şi un parteneriat cu Leica. Producătorul a folosit brandul german pe camera foto şi a implementat un senzor alb-negru, astfel încât să vină şi cu un factor diferenţiator. Totodată, a investit mai mult în marketing, cu vedete internaţionale destul de cunoscute.

Telefonul a fost anunţat în aprilie 2016, iar acum Huawei P9 şi P9 Plus, la nivel global, au ajuns la peste 10 milioane de unităţi livrate, fiind prima serie a Huawei care reuşeşte aşa ceva. Mai mult, livrările globale de P9 au depăşit 2,6 milioane în doar şase săptămâni de la lansare, iar după opt luni. Între timp, compania a anunţat noile modele Mate 9 şi brandul secundar Honor a fost actualizat cu un nou telefon.

În al treilea trimestru din 2016, Huawei a livrat 33,59 milioane de smartphone-uri, în creştere cu 23% faţă de anul precedent. Dispozitivele medii spre high-end reprezintă aproximativ 44% din livrări. Cota de piaţă Huawei este în acest moment de peste 15% în 30 de ţări şi de peste 20% în 20 de ţări. În România, cele mai populare sunt cele mid-range, acolo unde versiunea Lite a seriei P s-a dovedit un succes în ultimii doi ani. Rămâne de văzut cum va fi P10 şi ce noutăţi pentru camera foto va avea. 

Hai pe Facebook ca să ştii ce-i nou şi când nu eşti pe site!

Tehnologie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite