Doi români uşurează cumpărăturile online. Totul este gata în doi paşi simpli

Doi români uşurează cumpărăturile online. Totul este gata în doi paşi simpli

Two Tap vrea să uşureze cumpărăturile online. FOTO Captură/Website: twotap.com

Răzvan Roman şi Radu Spineanu au creat aplicaţia Two Tap prin care vor să simplifice procesul cumpărăturilor online. Aşa cum o spune numele aplicaţiei, vor să-l reducă doar la două atingeri.

Răzvan Roman şi Radu Spineanu au unit sub Two Tap două produse pe care le aveau deja, şi anume amber.checkout şi amberExpress. Acum, prin Two Tap cei doi vor să aibă pentru utilizatori intermediatorul universal în care aceştia să-şi aducă produsele pe care le cumpără online. Totuşi, pentru o monetizare mai bună, ei nu orientează produsul neapărat spre utilizatorii obişnuiţi, ci se concentrează pe segmentul business to business, scrie TechCrunch care a şi discutat cu cei doi.

Two Tap în browser.

Two Tap este, în esenţă, un mediator între utilizator şi sistemul de procesare a cumpărăturilor magazinului respectiv. Nu gestionează banii utilizatorului, dar stochează date care ţin de cardul bancar. În prezent, există peste 100 de magazine cu care au parteneriat cei de la Two Tap (via site-ul oficial), printre care Vans, Gap, Best Buy şi Sephora. Există, în Two Tap, şi un coş global al cumpărăturilor care presupune că aduci produse din, spre exemplu, Best Buy şi Sephora, iar aplicaţia ţi le comandă fără să mai intri tu în sistemul ambelor magazine.

Aplicaţia există pentru iPhone şi drept extensie pentru Chrome. Cei interesaţi au acces la API-urile acesteia pentru a integra serviciul în propriile aplicaţii. Spre exemplu, Shoelovers are aproximativ 5 milioane de cumpărători şi foloseşte Two Tap pentru a spori numărul de comenzi online. În plus, Two Tap caută monetizare şi prin site-urile afiliate, cerând un procent din venituri. Există şi un preţ pretranzacţie pe care îl cere pentru comercianţi.

După prima utilizare a Two Tap, informaţiile sunt stocate în aplicaţie, iar data viitoare procesul va fi la fel de rapid, în două atingeri. Conform TechCrunch, Spineanu şi Roman au lucrat la acest produs circa un an şi jumătate, iar compania are în prezent 8 angajaţi. Un plan secundar pe care l-au avut cei doi a fost să înlesnească cumpărăturile prin anunţuri, dar problema e că oamenii nu sunt atât de interesaţi să cumpere când văd o reclamă. Totuşi, cercetează această piaţă pentru viitor.

Află mai multe: 

Cum se văd firmele româneşti în Silicon Valley? Antonio Eram: "Expunerea antreprenorilor este practic zero"

Românul care a dezvăluit tranzacţiile imobiliare ale vecinului său, Mark Zuckerberg

evenVoice - o aplicaţie mobilă de rating a brandurilor lansată de un român din Silicon Valley

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: