Cum au reuşit chinezii să facă OnePlus One unul dintre cele mai populare telefoane, deşi nu este oficial în magazine

0
Publicat:
Ultima actualizare:
OnePlus One este unul dintre cele mai populare telefoane ale acestui an. FOTO Adevărul
OnePlus One este unul dintre cele mai populare telefoane ale acestui an. FOTO Adevărul

Într-o piaţă populată cu tot felul de telefoane cu Android, OnePlus din China a reuşit să atragă atenţia asupra produsului său. One este un smartphone de vârf, dar cu un preţ mic de aproape 300 de dolari. Unul dintre şefii companiei a explicat cum s-au descurcat până acum şi ce planuri au.

OnePlus este o companie care a reuşit să atragă atenţia în 2014 printr-un singur telefon flagship şi o strategie diferită de a-l vinde: pe bază de invitaţie. Playtech scrie, citând GSMArena, despre strategia companiei, conform lui Carl Pei, directorul OnePlus Global. Aflăm astfel care sunt termenii parteneriatului între OnePlus şi Oppo, ce vor să obţină cu One şi câte telefoane vor mai lansa anul acesta.

Înainte de toate trebuie menţionat că OnePlus este un startup chinez, care s-a remarcat în 2014 prin lansarea modelului One, foarte bun în ceea ce priveşte dotările tehnice şi pretul, pe care nu îl poţi cumpăra decât prin invitaţie. OnePlus a pornit la drum cu o investiţie din partea Oppo Mobile, dar Pei susţine că nu e vorba de a fi subsidiară a acestei companii.

„Funcţionăm separat şi luăm în calcul să atragem noi surse de venit anul acesta“, a spus acesta. În prezent, susţine că prin vânzările pe care le fac reuşesc să nu fie în pierdere, dar un profit va exista abia când trec de jumătate de milion de unităţi vândute. Totuşi, 2014 este doar despre One, niciun model nou, nimic radical.

Articolul integral este disponibil pe Playtech, unde sunt incluse mai multe informaţii despre OnePlus

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite