YouTube se schimbă: un control mai strict al comentariilor

YouTube se schimbă: un control mai strict al comentariilor

YouTube consideră că a găsit o soluţie pentru moderarea mai bună a comentariilor FOTO Alin Chiriac

YouTube a anunţat astăzi o schimbare importantă pentru viitorul platformei. Deşi site-ul a evoluat în ultimii doi ani şi a devenit cel mai mare generator de trafic de pe internet, cu show-uri live transmise şi personalităţi care au conturi oficiale, rubrica de comentarii rămăsese neschimbată. De astăzi, lucrurile se doresc schimbate.

Ce face YouTube pentru acest lucru? E simplu. Google deţine şi platforma video, dar şi reţeaua socială Google+. În ultimul an, produsele gigantului online au fost unificate, atât ca funcţionalităţi, cât ca şi design. Una dintre marile schimbări a fost conectarea unui ID de YouTube cu un nume real de pe Google+, prin identificarea cu adresa de mail. Lucrurile acestea sunt duse un pic mai departe acum.

În coloana de comentarii, postările vor fi organizate în funcţie de influenţa lor socială. Astfel, comentariile puse din Google+ vor avea o influenţă mai mare, la fel şi cele de la oameni din cercurile de pe reţeaua socială. Alături de ele, vor fi comentariile celor care au avut o prezenţă activă.

După cum spun pe blogul oficial, cei de la YouTube consideră că "nu toate conversaţiile sunt neapărat relevante". În următorul an, comentariile se doresc a fi conversaţii relevante pentru utilizator şi canalul său de YouTube. De asemenea, vor exista noi unelte pentru filtrarea  comentariilor.

Google a detaliat schimbările:

Comentariile de la oamenii care contează sunt în partea superioară - creatori de video-uri, personalităţi, oameni din cercurile din Google+ şi cei care au mai comentat pe canal.

Putem să intrăm în conversaţie în mod public sau privat. Astfel, ca pe reţeaua socială, putem alege cine să ne vadă comentariile, care vor fi disponibile atât pe YouTube, cât şi pe Google+.

Noi moduri de a modela comentariile - blocarea anumitor cuvinte şi autoaprobarea unor comentarii de la utilizatorii fideli şi de calitate.

Toate detaliile pot fi văzute în anunţul oficial de pe blogul companiei.
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: