UPC România anunţă rezultatele din 2013: televiziunea digitală creşte, analogul scade. În 2014, toată reţeaua trebuie să aibă viteze de 200 de Mbps

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Veniturile au crescut cu 8%, pe segmentul rezidenţial, dar şi pe segmentul de business. Locomotiva segmentului rezidenţial a fost internetul. “Ne aşteptăm ca internetul să fie produsul care să aducă cea mai mare creştere pentru noi”, a declarat Severina Pascu, CEO UPC România.

Potrivit Severinei Pascu, România are o rată de reprezentare a internetului de mare viteză foarte bună. Suntem pe locul 2 în Europa.

UPC a terminat anul cu aproape 1,2 milioane de abonamente de televiziune. 480.000 sunt digitale, 341.000 sunt abonamente DTH, iar 364.000 sunt analog. UPC are o proporţie interesantă privind televiziunea HD - 15% din clienţi au acces la această facilitate, potrivit lui Robert Redeleanu, CMO UPC România.

381.000 de români au abonamente de internet de la UPC ,iar 279.100 au abonamente de voce.

Televiziunea, o piaţă matură

Potrivit Severinei Pascu, zona de televiziune a ajuns la o maturitate în România. Trendul este însă trecerea de la analog la digital. “Avem acum mai mulţi clienţi de televiziune digitală, decât de televiziune analogică. Vedem interes în televiziunea HD”, a spus directorul UPC.

Pentru România, Severina Pascu spune că modelul pay-per-view nu este viabil, deoarece tot ce a fost până acum nu a avut succes cu adevărat. 

“Observăm o continuare a trendului de atractivitate a serviciului de internet. Wi-Fi capătă din ce în ce mai multă putere. Am încercat ca prin ofertele pe care le avem să oferim Wi-Fi inclus pentru abonamentele de internet de mare viteză”, a menţionat Severina Pascu. Pentru ea 2013 a fost maturitatea trendului în privinţa nevoii de mobilitate a clienţilor, inclusiv în casă, prin intermediul internetului wireless.

2014, extindere de 200 de Mbps pe toată reţeaua

45% din clienţi au şi internet Fiber Power. Viteza medie contractată de clienţii noi este de 130 de Mbps. 40% din clienţii UPC au şi Wi-Fi, iar peste jumătate din clienţi aleg şi viteze mai mari de 100 de Mbps.

UPC oferă internet Fiber Power de 200 de Mbps în 24 de localităţi, iar 33 de noi oraşe au fost adăugate la reţeaua de 120 de Mbps. Pentru 2014, compania doreşte extinderea vitezei de 200 de Mbps pe toată reţeaua.

Potrivit unui studiu făcut de UPC, 81% din românii care au internet de viteză 1-30 de Mbps sunt mulţumiţi de aceasta.10% din contractele făcute sunt la 200 de Mbps. 

"Investim 30 de milioane de dolari anual în reţea. Anul trecut am investit pentru prima oară într-un proiect dedicat pentru expansiunea zonelor de acoperire cu internet de mare viteză. Am lansat serviciul de 200 de Mbps în 33 de localităţi noi”, a mai spus Severina Pascu.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite