UPC lansează o ofertă specială pentru tinerii cu vârste de până la 26 de ani

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Oferta se adresează tinerilor cu vârste până la 26 de ani FOTO Shutterstock
Oferta se adresează tinerilor cu vârste până la 26 de ani FOTO Shutterstock

UPC România lansează o ofertă special concepută pentru publicul tânăr – Fiber Youth, care are în centru serviciul de internet Fiber Power 100 Mbps, potrivit unui comunicat remis „Adevărul“.

68% din tinerii români cu vârste între 18 şi 26 de ani petrec în medie 22 de ore / săptămână pe Internet*. Generaţia actuală este mereu online, întodeauna conectată prin intermediul internetului. 

UPC anunţă astăzi disponibilitatea abonamentului său de internet de mare viteză Fiber Power 100 Mbps, pentru tinerii români cu vârste cuprinse între 18 şi 26 de ani. Aceştia se vor putea bucura de viteza Fiber Power şi de o experienţă online incredibilă. UPC le propune tinerilor o soluţie online integrată: Fiber Youth – Internet Fiber Power 100 Mbps, Wi-Fi şi Smart Guard – la preţul de 39 de lei, TVA inclus.

Oferta a fost special concepută pentru a susţine obiceiurile de consum ale tinerilor – peste 60% dintre ei folosesc internetul pentru a socializa şi aproape 50% pentru a urmări conţinut video online*. Internetul îi ajută să fie mereu la curent cu noutăţile, mereu în contact cu prietenii şi familia. Au nevoie de viteze mari şi de mobilitate. Soluţia noastră este adaptată acestor obiceiuri”, declară Robert Redeleanu, Chief Marketing Officer (CMO) UPC România.

Oferta dedicată tinerilor este disponibilă exclusiv online, la nivel naţional, începând din 2 septembrie 2013. Pentru detalii despre oferta UPC pentru tineri, puteţi consulta secţiunea dedicată de pe pagina oficială UPC http://internet.upc.ro/.

Potrivit studiului, acest segment de vârstă foloseşte intens internetul pentru a asculta muzică, radio sau alte transmisii audio, pentru a descărca diverse fişiere audio, pentru a urmări conţinut video online, atât live cât şi înregistrat, pentru a descărca fişiere video şi a accesa Facebook. Acestea sunt activităţi pe care, conform studiilor*, tinerii le desfăşoară zilnic cu o intensitate mai mare faţă de populaţia generală din mediul urban (vârstă 15+).

UPC România oferă clienţilor săi, pe lângă servicii digitale care au la bază tehnologii de ultimă oră, o experienţă extraordinară – instalarea se face în maximum trei zile, echipamentele sunt disponibile imediat, iar clienţii beneficiază de suport tehnic specializat. Recentul raport ANCOM a poziţionat UPC pe primul loc, cu instalarea serviciului de internet într-un timp record de 2 zile şi 6 ore.

Serviciile de Internet prin cablu, tehnologie utilizată în România de UPC, oferă, în medie, 91,4% din viteza de download contractată de client, peste media europeană de 74%, potrivit unui raport recent al Comisiei Europene.

Haideţi să discutăm! Ne puteţi vizita şi pe pagina de Facebook Tech Adevărul.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite