Tactica inedită prin care cel mai mare site de comerţ electronic ajunge în cele mai îndepărtate sate din lume

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Jack Ma de la Alibaba
Jack Ma de la Alibaba

Şeful celui mai mare site de comerţ online din lume, Alibaba, are o strategie unică prin care vrea să convingă oamenii să cumpere de pe internet. Compania sa valorează peste 200 de miliarde de dolari, dar face în continuare un marketing tradiţional.

Jack Ma a crescut într-un sat sărac şi nu a avut foarte multe lucruri la dispoziţie. El vrea să ofere oamenilor din localităţile sărace ale Chinei şansa de a accesa internetul şi de a cumpăra de pe platforma sa.

Potrivit lui Jim Kim, preşedintele World Bank, Jack Ma se uită după  sate fără conexiune la internet. Apoi el construieşte o mică infrastructură acolo.

Jim Kim a vorbit pentru publicaţia Quartz despre cum Alibaba promovează internetul. "Căutăm sate unde nimeni nu are acces la internet. Ne ducem acolo şi dacă au un drum şi un serviciu de telefonie mobilă, găsim două-trei femei tinere care ştiu să folosească un calculator, le dăm unul, iar apoi ele fac comenzi pe Alibaba pentru tot satul", a spus Jack Ma despre această strategie.

Această strategie îl ajută pe Ma să vândă mai multe prin Alibaba, dar şi locuitorii pot comanda produse la un preţ mult mai avantajos. De asemenea, acele persoane care primesc calculatoarele, obţin comisioane, cumpără mai mult, iar întreg satul profita de pe urma acestei afaceri. 

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite