Startup fondat de o româncă, 1,9 milioane de dolari finanţare în SUA

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Reţeaua socială Knotch, fondată de românca Anda Gânscă, a reuşit să primească finanţare de 1,5 milioane de dolari şi se extinde acum printr-o nouă versiune a aplicaţiei.

Ce e Knotch? E o aplicaţie pentru utilizatorii de iPhone şi, în curând, un site web (puteţi să vă înscrieţi pe get.knotch.it) care se bazează pe opiniile oamenilor. Nu vă place Pepsi? Puteţi să scrieţi şi să oferiţi o culoare. Roşu este pentru o părere bună, albastru pentru o părere negativă. E o reţea care a crescut discret în timp şi care este destinată celor de limba engleză. Fondatoarele sale, Anda Gânscă şi Stephanie Volftsun nu au dus-o mai departe ca să nu o dilueze.

Knotch anunţă astăzi pe blogul său oficial că a reuşit să strângă 1,9 milioane de când a fost fondat până azi. Compania a fost fondată prin acceleratorul StartX şi a primit acum 1,5 milioane de dolari de la fondatorii Bebo (Michaerl şi Xochi Birch), împreună cu alţi experţi în viralitate, cum ar fi Stan Chudnovsky, James Currier, Lars Rasmussen, Ed Baker, Avie Tevanian (fost CTO Apple), Alan Braverman (fondator Yammer), David Bettner (fondator Words with Friends) şi alţii.

Comunitatea Knotch s-a extins, existând peste 250.000 de knotch-uri, adică opinii exprimate pe reţeaua socială mobilă.

Pe lângă runda de finanţare, Knotch se schimbă semnificativ de astăzi, prin lansarea aplicaţiei 1.5, care aduce mai multe oportunităţi. Deoarece utilizatorii au reuşit deja să-şi creeze anumite comunităţi de prieteni în interiorul aplicaţiei şi există chiar grupuri de discuţii pe Google Hangouts, Knotch 1.5 aduce o listă de prieteni separată. Practic, separăm lista de persoane pe care le urmărim de lista de interese.

Pentru 2014, strategia Knotch este de a creşte. "Orice creştere trebuie să fie precedată de un produs de calitate care nu va fi victima trendurilor de astăzi. E greu să construieşti ceva care creşte şi rămâne. Acesta este scopul nostru", a declarat Anda Gânscă.

În ultimele două luni, echipa s-a extins cu ajutorul unor ingineri veniţi de la Facebook, Intel şi Chartboost. De asemenea, Knotch va lansa aplicaţia web, dar şi o soluţie pentru companii. Ce înseamnă aceasta din urmă? Dorinţa iniţială a Knotch de a se monetiza prin intermediul unor studii de piaţă care fac analiză de sentimente cu ajutorul utilizatorilor. Un brand vrea să afle ceva despre un produs? Knotch va obţine rezultatul.

Cam ce poate face Knotch? Iată câteva grafice pe care Knotch le-a făcut publice şi analize în jurul lor.

iOS 7 

image

Conflictul din Siria

image

Twitter

image
Tehnologie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite