3.772 de persoane au participat la festival – dintre care 200 de speakeri - , un număr mai redus decât cifra de „peste 4.000”, anunţată iniţial. Participanţii UPGRADE 100 au venit din peste 20 de ţări, ponderea publicului din România fiind de circa 75%.

Am avut peste 4.200 de intrări la festival, e corect – dar nu e acelaşi lucru cu numărul de participanţi, aşa cum numărul de vizitatori unici ai unui site nu este egal, ci de câteva ori mai mare, comparativ cu persoanele care vizitează acel site. Preferăm o raportare corectă, aşa că am corectat public cifra reală, fideli politicii noastre <zero bullshit>”, a explicat fondatorul festivalului, Dragos Stanca, într-un mesaj către participanţi.

Pe site-ul festivalului s-au pus deja în vânzare biletele pentru ediţia de anul viitor, care se anunţă cel puţin la fel de spectaculoasă, având în vedere că transformările generate de tehnologie şi Internet se vor amplifica.

Cele 8 scene UPGRADE 100 au totalizat un număr de peste 100 de ore de conţinut, grupat în 11 conferinţe simultane – toate înregistrările prezentărilor din festival urmând a fi disponibile membrilor comunităţii (care deţin un bilet valid pentru ediţia 2019 sau 2020) în aplicaţia UPGRADE 100.