Like? Care este cel mai împărtăşit conţinut din eCommerce-ul românesc

Like? Care este cel mai împărtăşit conţinut din eCommerce-ul românesc

Imagine cu rol ilustrativ FOTO Adevărul

Reprezintă un pol al interesului utilizatorilor şi, din aceste statistici, îţi poţi da seama ce anume caută utilizatorii într-o anumită perioadă de timp. Instrumentul poate fi folosit şi pentru business-ul tău, pentru a realiza ce postări/produse stârnesc interesul clienţilor şi, în functie de acestea, să îţi pui la punct o strategie cât mai coerentă de marketing şi vânzări.

Ştiri pe aceeaşi temă

Prin intermediul instrumentului Buzzsumo.com poti vedea care a fost cel mai impartasit continut de pe propriul site (sau al concurentei) si, de asemenea, sa analizezi cateva tendinte.
 
Pentru a vedea ce anume au cautat romanii in ultimele sase luni, am analizat continutul unor site-uri cu un numar ridicat si foarte ridicat de produse – eMag.ro, Altex.ro, Cel.ro, QuickMobile.ro si Elefant.ro.
 
eMag.ro: Greseli pret la produse resigilate
eMag.ro surprinde (si) de aceasta data – in ultimele sase luni, cele mai shareuite pagini de pe magazinul online sunt, in ordine:
 
- Pagina de produse Apple, cu aproape 33.000 de share-uri pe Facebook
 
- Cartea Pas cu Pas semnata de presedintele Romaniei Klaus Iohannis.
 
- In mod interesant, urmatoarea cea mai share-uita pagina pe retele sociale nu vine direct de pe magazinul eMag ci din blogul companiei. Este vorba de postarea in care compania subliniaza ca va onora toate comenzile pentru cele 730 de produse resigilate postate pe site la pret gresit (in favoarea clientilor), in noiembrie 2014. Aceasta postare a fost share-uita de peste 2.300 de ori.
 
Interesant este si faptul ca, spre deosebire de alte pagini ale companiei, aceasta a atras si multe share-uri pe reteaua sociala profesionala Linkedin – 81.
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările