Google îşi face reclamă în presa tipărită, dar pentru a demonstra că e ineficientă

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Google are servicii dedicate publicităţii online, cum ar fi AdWords sau DoubleClick. FOTO Mediafax
Google are servicii dedicate publicităţii online, cum ar fi AdWords sau DoubleClick. FOTO Mediafax

Google îşi câştigă banii din anunţurile publicitare exclusiv online, dar se pare că gigantul american se orientează şi către piaţa reclamelor pentru ziarele printate. Sau cel puţin doar cât să demonstreze cât de ineficiente sunt acestea, notează „Mashable".

Google a cumpărat spaţiu publicitar în ziarul canadian „The Globe and Mail” doar pentru a spune de ce nu sunt eficiente anunţurile apărute în presa tipărită şi de ce viitorul publicităţii este în online. Anunţul a apărut şi în versiunea de iPad a ziarului, iar Google se pare că a cumpărat spaţiu chiar şi în ziarul concurent „National Post”, dar tot din Canada.

Anunţul de la Google are doar trei propoziţii, dar suficiente pentru a-şi îndeplini scopul. „Ştii cine ar vrea o tunsoare? Oamenii care au nevoie de ea” este introducerea, iar încheierea este „poate de aceea anunţurile prin Google funcţionează”. Desigur, raţionamentul poate merge mai departe pentru a demonstra că poţi fi o companie online, dar să atragi oameni şi prin publicitate clasică. Cel puţin ziarelor tipărite nu le-ar părea rău să încheie astfel de contracte.

Fotografia cu anunţul Google a fost postată pe Twitter de către reporterul „Globe and Mail” Steve Ladurantaye.

image
Tehnologie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite