Mihai-Cristian era un student de 20 de ani în 2007 când a postat prima oară pe Internet, într-un blog, imagini şi text despre cum ar dori să arate viitoarea lui casă. Câteva luni mai târziu a fost surprins să vadă că site-ul primisese vizitatori iar unii din ei l-au încurajat să mai posteze şi alte variante de case. Ceea ce el a şi făcut. 
  
 Nouă ani mai târziu Freshome.com are nişte numere impresionante pentru un website atât de specializat, devenind unul din cele mai cunoscute servicii pe această nişă din lume: peste 10.000 de posturi cu peste 90.000 imagini (potrivit 150sec.com), peste 3 milioane de vizitatori unici pe lună, 1.5 milioane de fani pe Facebook şi un cash-flow pozitiv provenit din publicitate. 
 

  
 
 Zilnic Freshome primeşte feedback de la comunitate cât şi noi potenţiale articole de la arhitecţi, designeri pentru a fi publicate pe site. 
  
 Devenind o revistă online de succes Freshome.com a apărut şi în publicaţiile online internaţionale, cum ar fi Forbes, Huffington Post, Yahoo News, CNET aducând o şi mai mare notorietate publicaţiei cât şi mai mulţi vizitatori.  A apărut, de asemenea, şi în media românească. 
  
 Între timp, Mihai-Cristian a primit oferte de a vinde site-ul, unele oferte învârtindu-se în jurul a câtorva milioane de dolari. Le-a refuzat ştiind că publicaţia se poate dezvolta mai mult. 
 Câţiva ani mai târziu a decis că e momentul că să vândă (suma nefiind făcută publică) fiind încredinţat că noii proprietari vor duce publicaţie la un nivel mai mare. Cât despre el, se va relaxa o perioadă şi apoi probabil va începe altceva. Cum se spune în lumea antreprenorilor: odată antreprenor, totdeauna antreprenor. 
  
 
 Această vânzare este o veste bună şi pentru ecosistemul din Timişoara, oraşul în care Mihai-Cristian a început acest proiect şi unde l-a şi încheiat. Ecosistemul de tech startups din Timişoara este între primele trei din ţară şi se dezvoltă frumos. 
 
Felicitări lui Mihai-Cristian Micle pentru că a reuşit să construiască o afacere prin propriile forţe. Şi poate, cine ştie, pe lângă antreprenoriat, Mihai-Cristian va deveni şi un investitor, implicându-se în proiectele altor antreprenori români aflaţi la început de drum.