FOTO Schimbare majoră de „look“ pentru Yahoo! Mail. Cum ar putea arăta curând căsuţa ta

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Cei de la Yahoo! lucrează de zor la modernizarea imaginii şi a produselor companiei. De curând, gigantul american a ales un nou logo şi s-ar părea că a venit timpul ca şi unul din cele mai populare servicii ale sale să treacă printr-un „makeover“, potrivit The Verge.

Noul design se bazează pe teme generate de Flickr şi beneficiază de un nou ecran în care sunt compuse emailurile. Mai mult, compania oferă şi 1 terabyte spaţiu de stocare pentru fiecare utilizator în parte – suficient pentru 6.000 de ani de email.

Mail are peste de 100 de milioane de utilizatori zilnici însă, la fel ca şi alte produse Yahoo!, în ultimii ani a fost depăşit de serviciile Google. Gmail are peste 425 de milioane de utilizatori lunari.

Noua versiune de Yahoo Mail va ajunge, începând de marţi, la utilizatorii de tablete, smartphone-uri şi PC-uri din întreaga lume. Pe 8 octombrie, Yahoo Mail împlineşte 16 ani de existenţă, iar cei de la Yahoo i-au oferită o grijă sporită produsului, chiar repunând în circulaţie adresele care nu mai fuseseră folosite de mult timp.

image

Designul este unul inteligent, inspirat de la aplicaţia Yahoo Weather. Utilizatorii vor putea alege din zeci de teme ce se folosesc de imagini de pe Flickr pe post de „ingredient“ principal. Cu ajutorul unui algoritm special, serviciul alege o serie de culori din acele imagini, schimbând nuanţele butoanelor şi ale textului.

Există şi câteva schimbări care ţin de funcţionalitate. Astfel, conversaţiile sunt mai bine organizate – pe un singur fir - şi mesajele pot fi deschise în interiorul inboxului, permiţând o navigare mai uşoară. Apăsarea pe lupa de lângă numele unei persoane va arăta toate mesajele primite vreodată de la acea persoană.

image

Când apăsăm pe mesajul de „Compune“, pe ecran va apărea un cartonaş care pluteşte deasupra inboxului, similar celor din Tumblr. Mai mult, Yahoo pune la dispoziţie gratuit o serie de funcţionalităţi pentru care utilizatorii trebuiau să plătească 19,99 de dolari pe lună. De exemplu, acum orice utilizator se poate bucura de adrese „de unică folosinţă“ care redictionează automat mesajele către adresa principală. De asemenea, există opţiunea de a salva mailurile pe diverse dispozitive, prin sistemul POP. Totuşi, utilizatorii vor vedea şi reclame, însă cei care vor să scape de anunţuri vor fi nevoiţi să scoată din buzunare 50 de dolari pe an. 

Haideţi să discutăm pe Facebook Tech Adevărul. 

image
image
Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite