Cum poţi câştiga o campanie prin care să îţi prezinţi ideile: sunt căutate proiectele care pot schimba lumea

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Un startup este o companie aflată la început de drum şi care are nevoie, în primul rând, de fonduri şi de un public căruia să îi vândă ideea sa. Cum o vinde însă e mai dificil.

„The Beards“ a pornit pe 4 noiembrie campania „Pitch the pitchers“ prin care poţi să îţi înscrii ideea şi startup-ul şi să fii premiat cu o campanie de promovare. „Suntem pregătiţi pentru ca startup-uri din întreaga lume să ne prezinte ideile lor. De obicei, suntem chemaţi de client să participăm la pitch-ul său. De data asta, schimbăm lucrurile“, îşi prezintă aceştia „oferta“ pe site.

Mai mult sau mai puţin serios, te poţi înscrie dacă ai un startup pe Pământ. Deocamdată nu sunt acceptate cele de pe Marte sau Venus (sic!), dacă ai un proiect care poate avea un impact mare asupra unui număr mare de oameni şi dacă nu este un startup mai vechi de 12 luni. Toate documentele sunt disponibile pe site-ul indicat prin link mai sus.

Campania a început pe 4 noiembrie şi se sfârşeşte pe 5 decembrie. Vor fi aleşi 20 de finalişti şi aceştia îşi vor prezenta ideile în faţa juriului. Discuţia finală, care se va purta între 9 şi 22 decembrie, se va derula prin mail, Skype sau altă formă de comunicare. Pe 24 decembrie, în Ajunul Crăciunului, câştigătorul va fi anunţat.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite