Cât de repede cumpără românii apartamente online, conform OLX

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Apartamentele din România se vând bine pe site-uri de anunţuri. FOTO Răzvan Băltăreţu/Adevărul
Apartamentele din România se vând bine pe site-uri de anunţuri. FOTO Răzvan Băltăreţu/Adevărul

Cel mai mare site de anunţuri din România pregăteşte o extindere către zona imobiliară. Odată cu această dezvoltare va oferi şi trei servicii premium în domeniu.

Secţiunea „Imobiliare“ a OLX este în top trei între cele mai vizitate categorii din site, cu o medie de 3,5 milioane de vizitatori unici lunari. Totodată, peste 173.000 de anunţuri noi sunt listate o dată la 30 de zile, iar vânzătorii şi cumpărătorii schimbă până la două milioane de mesaje între ei în fiecare lună. De asemenea, conform studiilor realizate intern pentru ultimele trei luni, un imobil încărcat pe OLX este declarat vândut sau închiriat în aproximativ 28 de zile. Conform acestor date, dezvoltarea secţiunii de imobiliare era firească.

Astfel, de la începutul lunii august, OLX va lansa trei servicii premium dedicate domeniului imobiliar: pachete comerciale personalizate pentru agenţii, o platformă CRM („customer relationship management“, adică software de gestiune a relaţiei cu clienţii – n.r.) pentru oferte, precum şi un site dedicat exclusiv acestui sector. Astfel, agenţiile şi profesioniştii din domeniu vor putea alege pachete de servicii personalizate pentru publicarea de anunţuri noi în cadrul categoriei „Imobiliare“.

Preţul porneşte de la circa un euro în funcţie de numărul de oferte încărcate. Utilizatorii vor putea să publice până la trei anunţuri gratuite la fiecare 30 de zile. Tot ca parte a noii direcţii de dezvoltare şi profesionalizare a serviciilor OLX, agenţiile imobiliare se bucură şi de o platformă CRM, AtlaStock, prin care îşi pot gestiona dintr-o singură interfaţă toate anunţurile. Cu ajutorul acesteia, agenţii au informaţii în timp real cu privire la ofertele lor, contractele sau comisioanele aferente tranzacţiilor încheiate.

De asemenea, proprietarii de agenţii îşi pot măsura obiectiv performanţele echipelor lor de vânzări. Până în prezent, platforma AtlaStock este folosită de 700 de agenţii din ţară. Şi compania pregăteşte extinderea pe nişa sectorului imobiliar prin lansarea unui site dedicat strict acestui domeniu, acţiunea care se va derula tot în august.

Hai pe Facebook ca să ştii ce-i nou şi când nu eşti pe site!

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite