Cristina Gheorghiţoiu, de la OLX.ro: „Principala provocare este de a transfera echitatea de brand. Orice alt nume ar fi fost ales, tot ar fi existat discuţii“

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Adevărul Live de la ora 15.00 a avut-o invitată pe Cristina Gheorghiţoiu, managerul site-ului OLX.ro, cunoscut înainte ca Mercador. Aceasta a vorbit despre recentul rebranding şi motivele din spatele acestuia.

Mercador.ro a fost lansat în România în 2010 şi a devenit lider de piaţă. Platforma are două milioane de anunţuri gratuite. Potrivit unui studiu GfK, Mercador.ro s-a aflat pe primul loc în ceea ce priveşte notorietatea la nivelul site-urilor de anunţuri din România. Acum Mercador este cel mai accesat site din nişa sa, cu 4,3 milioane de utilizatori unici.

Alte site-uri ale Naspers din Bulgaria, Ungaria, Polonia, Kazahstan şi Belarus vor trece prin rebranding, devenind OLX.ro. E un proces concomitent la nivelul grupului Naspers - sunt peste 100 de site-uri care poartă numele de OLX (online exchange).

Citeşte cele mai importante declaraţii, în format live text, mai jos

[<a href="//storify.com/vladandriescu3/mercador-olx" target="_blank">View the story "Mercador OLX" on Storify</a>]

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite