VIDEO Cum arată vacanţele în epoca smartphone-ului? „Românii vor să fugă de iarnă. Dubaiul este la mare căutare”

Cum arată vacanţele în epoca smartphone-ului?

Turismul se schimbă în permanenţă datorită internetului şi din ce în ce mai mulţi clienţi apelează la internet. În perioada vacanţelor, aflăm care sunt tendinţele pieţei locale de la unul dintre liderii de pe piaţă.

Ştiri pe aceeaşi temă

Invitat în studio-ul Adevărul Live va fi Remus Vişan, Managing Director Paravion, comerciantul online al anului în cadrul Galei Premiilor ECommerce.

Vom afla de ce apelează clienţii la o agenţie online, ce caută şi care sunt cele mai populare destinaţii ale românilor. 

De asemenea, vom afla şi profilul clientului din România.

Intraţi în dialog cu noi şi urmăriţi Adevărul Live

 

  • 15:43
    Ce cumpără românii? ”Încep să fie sofisticați. Își dau seama că pot alege pachete mai bune dacă studiază oferte. Prietenii îi ambiționează să plătească mai mulți bani sau să își pregătească vacanța din timp cu prietenii. Românii vor să fugă de iarnă. Dubaiul este la mare căutare. Se pleacă în Maldive, Kenya sau Cipru. Bugetul poate să fie mare, dar posibilitatea de a plăti în rate îi ajută.” 
  • 15:40
    Cum se diferențiază comportamentul utilizatorului de la desktop la mobil? ”Dimineața este o creștere de trafic, apoi este o revenire pe desktop la prânz. Atunci crește și rata de achizții. Dacă ai site-ul pregătit, este foarte ușor să continui achiziția la care te-ai gândit dimineață, de pe mobil. Se fac achiziții seara de pe tabletă și mobil.”
  • 15:29
    Cum se poate garanta siguranța plăților? ”Dacă sare de a cincea pagină din Google, utilizatorul trebuie să își pună întrebări. Pentru a fi pe prima pagină a Google, investițiile sunt foarte mari. Utilizatorii trebuie să se limiteze la primele pagini, la rezultatele neplătite. E foarte greu să creezi o structură care să te păcălească și care să fie între primele rezultate”.
  • 15:22
    ”Targetul nostru este clientul care nu are timp să stea prin oraș sau pe telefoane. Clientul nostru muncește 12 ore pe zi și este mereu mobil. I-am arătat că plata în online este foarte sigură. Am venit cu aceste mesaje către clienți, am văzut aproape imediat o dublare a pieței, apoi au început și companiile aeriene să-și schimbe politica. Au închis magazinele din stradă și asta ne-a ajutat. Aceste companii forțând vânzarea de pe site-uri ne-au ajutat pe noi, pentru că respectivii clienți căutau alternative. Cine se obișnuiește în online, nu prea mai pleacă de acolo. Din contră, își diversifică achizițiile. De asemenea, dacă el pleacă de pe desktop, se așteaptă să te acceseze ușor și pe tabletă.”
  • 15:19
    Ce valoarea are piața turismului online în România? ”Noi o analizăm din două perspective: air și non-air. Dacă pe partea de avion sunt 350 milioane de euro pe an (exclus low-cost), la partea de turism se ajunge la 1,5 miliarde. Am început să luăm în calcul și jucătorii din afară. Aceștia văd o piață strategică în România și vin cu oferte speciale”.
  • 15:15
    ”La început eram nemulțumiți de rata de conversie de pe Facebook. Apoi am văzut o creștere a numărului de conversii din canalele direct și organic. ”
  • 15:14
    ”Unele companii nu văd rezultate din online pentru că online-ul nu înseamnă un site, că un site se face foarte ușor. Contează ce faci cu datele pe care le colectezi și dacă le poți colecta. Am ajuns să avem un departament întreg de analiști de date. Încercăm să aflăm de ce vine lumea la noi și de ce pleacă.”
  • 15:13
    ”Chiar discutăm cu ei. Fanii noștri au posibilitatea de a posta pe contul nostru și noi urmărim mesajele. Sunt mesaje bune și pozitive pentru brand”.
  • 15:11
    ”Nu bombardăm lumea de pe Facebook cu mesaje comerciale, ci avem mesaje sociale prin care încercăm să stârnim emoții și care sperăm să pornim discuții. Încercăm să îi înțelegem, pentru că odată pierduți nu mai revin. Dar noi suntem pregătiți.”
  • 15:10
    ”Această influență a început să se vadă din 2012, dar discuțiile privind social media pe travel au început de anul trecut. Au apărut și mai mulți jucători, dar nu știu exact ce să facă cu traficul și îl pierd”
  • 15:09
    ”Cea mai mare provocare a fost să livrezi o platformă care să livreze totul și în câteva click-uri să finalizezi rezervarea. Nu ne mai adresăm unui utilizator individual, ci comunităților din care fac ei parte. Înainte făceam un profil pe individ - vârstă, putere de cumpărare - dar acest lucru nu mai este suficient. Acești clienți din Internet sunt supuși unor influențe emoționale din partea prietenilor. Sunt clienți care nu au bugete foarte mari, dar se aruncă la unele cheltuieli pentru că sunt influențați de prieteni”
  • 15:07
    ”Trebuie să fii pregătit cu o platformă cu care să fii găsit foarte ușor pe foarte multe canale. Unii colegi din piață nu au idee cât a crescut căutarea de vacanțe în online. Noi, anual, avem o creștere de 60-70% în mediul online”
  • 15:05
    ”Piața de turism online a fost foarte generosă. Am adus pachete variate, atât pentru bugete mai mici, cât și pentru bugete mai mari.”

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările