10 tendinţe în tehnologia creativă: studii de caz spectaculoase realizate de companii care vin la iCEE.fest săptămâna viitoare

10 tendinţe în tehnologia creativă: studii
de caz spectaculoase realizate de companii care vin la iCEE.fest săptămâna
viitoare

Cei aproape 200 de experţi şi speakeri internaţionali care vin la Bucureşti săptămâna viitoare, pe 14 şi 15 iunie, nu vor prezenta publicului iCEE.fest nu doar cele mai noi tendinţe în digital, ci si modul în care tehnologia e folosită pentru amplificarea creativităţii si a interacţiunii consumatorilor cu brandurile.

Ştiri pe aceeaşi temă

  • Ultimele detalii despre festival sunt disponibile aici.
  • Lista speakerilor din domeniile creaţie, realitate virtuală, augmentată, mixtă si experienţială este aici.

Iată 10 tendinţe pe care le veţi putea vedea, exemplificate cu tot atâtea studii de caz realizate de companiile care vor prezenta pe scenele festivalului.

1. Graniţa dintre real si virtual dispare

Noile tehnologii permit ca un gamer să concureze, pe bune, cu un pilot de curse în timp real. Iată o nebunie tehnică si creativă realizată de Unit 9.

  • Unit9 va prezenta tot în a doua zi a festivalului, 15 iunie, pe Upgrade Stage


2. Experienţe interactive de gaming si entertainment în AR, combinate si cu televiziunea „tradiţională”

În curând vom putea privi show-uri si competiţii sportive pe masa din sufragerie. Un proiect spectaculos al celor de la Rewind, pentru Redbull:

  • Rewind va prezenta în a doua zi a festivalului, 15 iunie, pe Upgrade Stage

 

3. Realitatea mixată, cu elemente combinate de AR si VR

Filmările volumetrice produc “magie multidimensională”. Iată căteva exemple, via Dimension Studio:

  • Puteţi afla mai multe de la Simon Windsor, Co-fondator & Director, Dimension Studio/ Upgrade Stage/ 15 iunie

 

4. Integrarea publicului în film: “Ghost in the shell” - o experienţa VR, de la REWIND

Pentru realizarea ”Ghost in the shell”/ VR, REWIND a colaborat cu Oculus, Paramount şi Dreamworks. Rezultatul? Noţiunea de “spectator” se schimbă: publicul poate fi parte din acţiune:

  • Head of Special Projects @ REWIND, Oliver Kibblewhite va fi prezent la Bucureşti pe 15 iunie/ Upgrade Stage

 

5. Arta tridimensională, în realitate virtuală: Phelps Vs. Shark, de la  Discovery VR

Discovery şi artistul Wesley Allsbrook au combinat Realitatea Virtuală, arta şi ştiinţa pentru a descrie momentul în care cel mai important înotător al tuturor timpurilor, Michael Phelps se confruntă cu cel mai puternic prădător al oceanelor.

  • VP of Interactive & VR @ Discovery Agency, Cory Key vine la iCEE.fest 2018/ Upgrade Stage, 15 iunie

 

6. Producţii grandioase pentru captarea atenţiei consumatorilor

Produsă de regizorul spaniol Pedro Martin-Calero, BBH London a creat o poveste care i-a adus alături pe Maradona, Cafu, Effenberg şi Vicente del Bosque. Toate acestea, în pregătirea CM de fotbal din Rusia.

  • Lucian Trestler, Strategy Director & Melanie Arrow, Entertainment Lead şi Strategy Director, ambii de la BBH London vor fi pe Upgrade Stage/ 15 iunie

 

7. Experienţele „extreme” nu mai implică riscuri. The Slide: o vedere 360°/ VR, de la Happy Finish

The Shard este cea mai înaltă clădire din Marea Britanie, atrăgând vizitatori din întreaga lume. Happy Finnish a dorit să îmbunătăţească vederea deja spactaculoasă, adăugând elemente de Realitate Virtuală. Iată ce a ieşit:

·        Global CEO @ Happy Finish, Daniel Cheetham va fi pe Upgrade Stage/ 15 iunie

8. Interacţiunea diectcă cu produsele, înainte de achiziţie, e posibilă acum prin tehnologiile AR

Telefoanele smart şi tabletele pot funcţiona, prin realitate augumentată, ca o oglindă interactivă. Fetelor, ce ziceţi?

  • Co-fondator & Chief Executive @ Holition, Jonathan Chippindale vine la iCEE.fest 2018/ Upgrade Stage/ 14 iunie

 

9. Într-o lume dominată de social media, real-time marketingul e în crestere

Un exemplu: elemente din social media cu efect direct în preţul produselor: Campania Hungerithm, de la MediaCom. Cu un algoritm care monitorizează starea de spirit online, Hungerithm e o campanie care a avut rezultate remarcabile: 67% creştere a vânzărilor. O idee premiată cu Gold, la Cannes Lions.

  • Global Head of Mobile @ MediaCom, Ben Phillips va fi prezent la iCEE.fest / Upgrade Stage/ 14 iunie

 

10. Umorul si curajul funcţionează în continuare

La final, o veste bună: tehnologia nu oferă soluţii pentru orice. Uneori, e suficient umorul si curajul. Campania BBH London pentru ABSOLUT nu are nevoie de prea multe comentarii:

Interactive Central and Eastern Europe Festival - iCEE.fest - se va desfăşura la Bucureşti săptămâna viitoare, pe 14 şi 15 iunie.

Toate detaliile despre bilete disponibile, AGENDA şi speakeri le găsiţi pe site-ul oficial.

Festivalul este organizat în parteneriat cu Orange si are printre susţinători BCR, Glo, Nissan, Kaufland, mPlatform, VTex, ENEL, Medlife, Freewheel / Comcast, Nescafe Dolce Gusto, Coca-Cola si alţi parteneri.

 

citeste totul despre: