Maratonul de făcut jocuri: şase titluri în 24 de ore, la Comic Con 2016

Maratonul de făcut jocuri: şase titluri în 24 de ore, la Comic Con 2016

În ultima zi de Comic Con 2016, Amber a anunţat câştigătorul. FOTO Adevărul

Studioul Amber a organizat un game jam la Comic Con 2016, unde dezvoltatorii de jocuri video au putut încerca să creeze un titlu nou în aproximativ 24 de ore. Acestea sunt cele şase producţii.

Amber Studio a derulat acest game jam în zona ESL Arena de la Eastern European Comic Con. Odată cu cele 24 de ore de creat jocuri, AmberJam 2016 a fost şi prima competiţie de acest tip deschisă amatorilor. Scopul exerciţiului creativ a fost să demonstreze că, având la îndemână toate resursele necesare şi plecând de la o temă, dezvoltatorii români pot crea jocuri extraordinare chiar şi atunci când au numai 24 de ore la dispoziţie.

Din peste cele 50 de înscrieri, au fost selectate şase echipe formate atât din game developeri cu un minim de experienţă, dar şi programatori sau publicitari pasionaţi de domeniul gamingului. Aceştia au beneficiat de îndrumare din partea echipei Amber pe toată durata competiţiei şi au reuşit să prezinte, în cadrul Eastern European Comic Con, şase jocuri în variantă alpha, fiecare echipă redând în viziune proprie tema „Beneath the Surface”.

Jocurile de la AmberJam 2016:

Interrogation - un quest game creat de Critique Gaming, în care utilizatorul joacă rolul unui detectiv care are 5 minute să afle unde este plasată o bombă.

Squidoom - un joc multiplayer în care, aşa cum îi spune şi numele, două sepii se luptă pentru comorile ascunse în adâncul oceanului, lăsând o urmă de cerneală fatală pentru oponent. Squidoom a fost creat de K Games.

Another Day at the Office – un platformer game realizat de Magic Mushroom, în care realitatea se dedublează, iar o simplă zi petrecută birou duce, la orice pas, în altă dimensiune.

The Office – şi echipa 404 Not Found a mizat pe zilele lungi petrecute la birou, însă eroul lor are de îndeplinit un task simplu în condiţii cel puţin neprietenoase pentru psihicul său.

Beaver Fivar – povestea de dragoste dintre castorul Scorburica şi vulpea Aglaia ia turnura unui quest plin de obstacole în jocul dezvoltat de Grapefruit.

Pirranah – echipa Best s-a inspirat din Feeding Frenzy pentru a crea un joc în care utilizatorul devine un peşte prădător în căutare de hrană.

Câştigătorii au fost cei din echipa K-Games, creatorii Squidoom. Dragoş Hâncu, general manager Amber Studio, susţine că această echipă merita premiul, deoarece jocul oferă o experienţă completă de joc într-o formă competiţională: este multiplayer, cu grafică atrăgătoare, varietate în gameplay şi emoţie sinceră. „Un joc bun nu este doar despre tehnologia din spate, ci despre experienţa şi bucuria pe care acesta le oferă, iar Squidoom a făcut tocmai asta: ne-a oferit bucuria de a face parte din experienţă“, a completat acesta.

Hai pe Facebook ca să ştii ce-i nou şi când nu eşti pe site!

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: