Cât de repede a trecut „isteria“ Pokemon Go: interesul a scăzut de 10 ori într-o lună

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Pokemon Go a venit ca un val şi a trecut asemenea. O analiză realizată pe piaţa din România ne arată acum cât de repede a crescut şi a scăzut.

Pokemon Go a fost lansat în Statele Unite ale Americii şi Australia pe 6 iulie. Pe 19 iulie, a fost disponibil oficial şi în România. În prima lună, peste un million de români s-au informat despre joc, iar în primele trei săptămâni numărul celor interesaţi de joc a depăşit un milion (1.008.614 persoane). Totuşi, e interesant să ştii că înainte ca jocul să fie disponibil oficial, existau deja peste 75.000 de oameni care căutau informaţii şi discutau despre el. Interesul a scăzut, însă, în primele două săptămâni ale lunii august ajungând la câteva mii pe zi de la peste 100.000 în prima săptămână a lansării.

Cele mai căutate informaţii pe motoarele de căutare, legat de acest joc, au fost: „trucuri pokemon go românia“, „unde poţi găsi cei mai rari pokemoni din lume“, „unde se joacă pokemon go“ şi cum poţi să îţi recuperezi banii plătiţi pentru achiziţii în aplicaţie. Analiza a fost realizată de Quantum Data Science, compania de date şi tehnologie, în baza monitorizării a peste 600 de site-uri româneşti.

În prima lună de la lansare, aproximativ 500.000 de Români au instalat aplicaţia, atât versiunea iOS, cât şi Android. Trendul este şi în această privinţă descrescător: de la 12.000 de instalări pe zi la 2.000 zilnic în ultima perioadă. Din punct de vedere demografic, 56% din cei interesaţi de joc au între 18 şi 24 ani, 23% între 25 şi 34, 12% între 35 şi 44, iar restul de 9% au peste 44 ani. Distribuţia pe genuri arată că 86% sunt utilizatori de gen masculin.

Analiza profilului celor interesaţi de fenomen arată că 27,5% din audienţa Pokemon Go este interesată de divertisment (în ordinea importanţei: jocuri, filme şi vedete), 18,2% citesc frecvent despre sport şi 9,4% despre politică. Alte interese cuprind ştiinţa şi tehnologie (8,2%), legislaţia (7,4%), economia (6,2%), sănătate (5%), alimentaţie (4,8%), familie(4,3%), auto (3,4%), călătorii (3,1%), fashion (1,5%) şi casă şi grădină (1,1%).

Hai pe Facebook ca să ştii ce-i nou şi când nu eşti pe site!

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite