Call of Duty va fi oferit gratuit în China

0
Publicat:
Ultima actualizare:

		    Call of Duty: Modern Warfare 3 a fost cel mai bine vândut joc al Activision, cu vânzări de peste 1 miliard de dolari. FOTO: Mediafax
Call of Duty: Modern Warfare 3 a fost cel mai bine vândut joc al Activision, cu vânzări de peste 1 miliard de dolari. FOTO: Mediafax

Activision va lansa o versiune gratuită a jocului Call of Duty în China. Producătorul a încheiat un acord cu Tencent, un furnizor de internet local, și va oferi Call of Duty ca joc exclusiv online.

Veniturile vor veni din cumpărăturile pe care jucătorii le vor face în joc, ei putând astfel să își îmbunătățească armele, echipamentul și să cumpere bunuri specifice pieței chineze. “Credem că China este una dintre cele mai interesante piețe pentru afacerea noastră și un loc bun în care să ne dezvoltăm jocurile”, a declarat președintele Activision, Bobby Kotick, pentru BBC News.

Povestea jocului va fi adaptată pieței locale, iar jocul a fost dezvoltat timp de doi ani într-un studio din China. Produsul final va fi lansat pentru testare publică spre sfârșitul anului.

Tencent are 600 de milioane de utilizatori și oferă mai multe servicii online, printre care Tencent Weibo, o rețea de microblogging asemănătoare Twitter. Nu este prima colaborare pentru oferirea de jocuri online, furnizorul mai având câteva titluri disponibile pentru clienți și o parte din acțiunile Epic Games. “Call of Duty va atrage zeci de milioane de fani din China, iar platforma noastră poate oferi cea mai bună experiență pentru cei care îl vor juca”, a spus președintele Tencent, Martin Lau.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite