Bătălia în care românii l-au învins pe Rommel în Primul Război Mondial, recreată în cadrul jocului pe PC Tannenberg. Când se lansează

Bătălia în care românii l-au învins pe Rommel în Primul Război Mondial, recreată în cadrul jocului pe PC Tannenberg. Când se lansează

Soldat român din Primul Război Mondial // FOT via Captură din joc (OPEN BETA)

Jocul va avea, printre altele, şi harta „Dealul Coşna”, acolo unde Armata Română a învins forţele invadatoare ale Germaniei, în cadrul cărora a luptat şi Erwin Rommel . Aceasta a fost una dintre cele mai de succes victorii ale României, făcând parte din Campania de la Oituz.

Ştiri pe aceeaşi temă

Blackmill Games şi M2H anunţă shooter-ul inspirat din Primul Răzvoi Mondial, Tannenberg, care va părăsi programul Steam Early Access şi va fi lansat în versiune completă pe 13 februarie 2019.

Jucătorii pot adăuga Tannenberg în lista lor de jocuri dorite de pe Steam sau îl pot cumpăra în fază de Early Access, tot de pe Steam, de AICI. Până pe 11 noiembrie este redus cu 50%.

De asemenea, dezvoltatorii plănuiesc să comemoreze centenarul armistiţiului care a pus punct Primului Război Mondial pe 11 noiembrie. Astfel, pentru a marca trecerea a o sută de ani de la terminarea marelui război, jucătorii vor putea ţine 2 minute de linişte în cadrul jocului.

Tannenberg părăseşte programul Early Access

Faza de dezvoltare a jocului Tannenberg în Early Access a adus, pe lângă introducerea României în joc, ţara noastră fiind reprezentată de o divizie armată şi harta desfăşurată pe Dealul Coşna, un nou sistem acustic cu efecte audio veridice şi noi îmbunătăţiri.

Fiecare aspect al jocului a fost actualizat în cadrul Early Access, de la performanţă la designul hărţilor, de la sistemul de comandament al artileriei până la comportamentul personajelor controlate de AI. Procesul nu s-a terminat însă, în lunile rămase până la lansarea versiunii complete urmând noi update-uri care vor aduce îmbunătăţiri unităţilor militare, respectiv rolurilor pe car le pot asuma jucătorii în cadrul acestora.

„Pe aici nu se trece!”

Se va echilibra şi gameplay-ul prin modificarea condiţiilor de activare a suportului de artilerie sau a celui aerian, producătorii acordând o atenţie deosebită şi armelor, ca acestea să lase o impresie de autenticitate atât ca aspect, cât şi ca funcţionare. Noua interfaţă implementată săptămâna aceasta, va fi optimizată pentru ca jocul să arate mai curat, meniurile devenind mai intuitive şi mai în ton cu atmosfera de ansamblu.

Până la lansarea versiunii finale producătorii au programat implementarea unei serii de update-uri care să asigure că intensitatea şi mărimea Frontului de Est sunt redate cu acurateţe.

Comemorarea armistiţiului de pe 11 noiembrie 1918

Pe lângă comunicarea noutăţilor şi planurilor legate de Tannenberg, producătorii au decis să ia o pauză de respiro şi să comemoreze evenimentele istorice. Această duminică, 11 noiembrie, marchează trecerea a 100 de ani de la armistiţiul care a pus capăt Primului Război Mondial.

Toţi jucătorii sunt rugaţi să participe la comemorarea acestui moment prin două minute de linişte  în cadrul jocului şi vizitând pagina de social media unde vor fi publicate poveştile a 100 de oameni care şi-au pierdut viaţa în timpul războiului. Pagina de Facebok dedicată jocurilor inspirate de Primul Război Mondial va aduce omagiu prin folosirea unei rame foto decorate cu maci, ramă care poate fi adoptată de toţi utilizatorii.

Seria de jocuri inspirate din Primul Război Mondial

Începând prin relatarea evenimentelor de pe Frontul de Vest prin primul FPS inspirat din Primul Război Mondial, Verdun, lansat în aprilie 2015 şi continuând cu Frontul de Est reconstruit în Tannenberg, seria de jocuri inspirate de Primul Război Mondial le promit jucătorilor o experienţă de război veridică, bazată pe haosul şi furia celor mai mari bătălii din Marele Război.

Jucătorii pot alege dintr-o serie de unităţi militare şi arme veridice din punct de vedere istoric, selecţia extinzându-se prin acumularea de experienţă în cadrul partidelor de multiplayer desfăşurate în tranşeele dinamice, pline de noroi şi sânge.

Fiecare joc este construit pe o bază solidă de cercetări istorice exhaustive şi un suport susţinut după lansare, pentru a implementa conţinut nou şi noi provocări pentru jucători. Jocurile din serie au legătură între ele, dar sunt experienţe „stand alone” care prezintă aspectele diferite ale teatrului de război.

citeste totul despre: