Topul localurilor din Bucureşti îţi arată ce e la modă şi unde cheltuie lumea bani

Topul localurilor din Bucureşti îţi arată ce e la modă şi unde cheltuie lumea bani

Control Club e în top 5 locuri populare. FOTO Răzvan Băltăreţu/Adevărul

Uber are diverse date, iar unele dintre ele arată locurile prin care umbli. „Adevărul“ îţi arată cele mai populare 10 cluburi, baruri şi restaurante în care, probabil, ajungi sau vei ajunge

Uber a prezentat o listă a celor mai populare 25 locuri în care oamenii călătoresc folosind serviciul său. Dacă era evident un loc precum aeroportul, sediul Bitdefender poate nu te-ai fi gândit că îl găseşti pe listă. Pe primele locuri se află cele mai importante noduri de transport din Capitală: Aeroportul Internaţional Henri Coandă şi Gara de Nord. Topul este completat de centre comerciale, clădiri de afaceri, hoteluri, parcuri sau campusuri universitare.

Acum, exclusiv pentru „Adevărul“, Uber a furnizat o listă cu cele mai populare 10 locuri în care oamenii ies să bea, să se mănânce şi să se distreze. Topul acesta începe cu Centrul Vechi, deoarece o destinaţie precisă de aici ar fi aproape imposibil de stabilit. Maşinile n-au acces şi sunt lăsaţi la intrare. Dar după acest centru, de cele mai multe ori, al distracţiei, urmează Herăstrău - Kiseleff, unde sunt Berăria H, clubul BOA şi Hard Rock Cafe. 

Pe locul trei este Control Club, din zona Universitate şi popular prin concertele şi designul său. Urmează Herăstrău Nordului şi Simbio, iar jumătatea cealaltă a topului începe cu două localuri populare de la intersecţia Brezoianu & Lipscani - Energiea şi Origo. Cea din urmă este una dintre cafenelele cunoscute ale Capitalei.

Dacă ai auzit vreodată cuvântul „hipster“ şi te-ai gândit imediat la Eden Club, ei bine, acesta figurează şi în lista Uber. Deloc surprinzător, având în vedere că cei mai mulţi utilizatori ai serviciului sunt tineri. Spre finalul acestei liste cu 10 localuri sunt Club Fabrica şi B52, Interbelic Cocktail Bar şi la final este E2 by Entourage. Ce înveţi din toate acestea? Poate că dacă vrei să fii la modă, în trend, ar trebui să le ştii. Dacă eşti trecut de vârsta la care ai vrea să le descoperi, poţi să fii critic cu localurile în care tinerii îşi cheltuie banii.

Compania a mai furnizat şi un infografic cu cele mai populare ore pentru transportul în weekend. Deloc surprinzător, când transportul public este în pauză sau închis, oamenii aleg alternativa. Sâmbătă există vârfuri de cereri între 24.00 şi 3.00 dimineaţa, o perioadă în care autobuzele RATB alocate transportului noaptea sunt în pauză. Metroul este închis între 23.00 şi 5.00. Tocmai de aceea şi campus Regie este în topul celor mai populare 25 de destinaţii.

Altfel, maşinile sunt mai solicitate după-amiază şi în noaptea dintre sâmbătă şi duminică cererea cea mai ridicată este la miezul nopţii. Vineri, pe de altă parte, există mai mult interes după ora 18.00 şi scade aproape de 22.00. Tot acest parcurs este în imaginea de mai jos. 

Ce ar trebui să mai ştii despre Uber

Uber este o aplicaţie prin care faci bani, te deplasezi, cunoşti oameni, colectezi date, transporţi colete, mâncare sau oameni, eşti lăsat fără loc de muncă şi schimbi lumea, devenid totodată unul dintre miliardarii planetei. Toate acestea sunt valabile, dar nu toate deodată şi nu pentru acelaşi om. Cel de la urmă este creatorul a ceea ce e Uber, în esenţă: o idee materializată într-o aplicaţie şi o afacere. În România, a debutat în februarie 2015 cu serviciul UberX, iar între timp a mai adăugat câteva, cum ar fi Select sau Jet - transport la mare cu avionul, dar a fost pe o perioadă scurtă.

„Când Uber intră într-o piaţă, tendinţa este ca lumea să considere că intră în competiţie cu taximetria sau cele de personal driver, cu serviciile de închirieri auto, dar noi nu abordăm aşa. Da, când Uber intră într-o piaţă se simte o uşoară contractare, dar în timp piaţa ajunge să fie constantă. Ce se întâmplă e că întreaga piaţa creşte, pentru că Uber convinge alţi oameni care poate înainte nu foloseau serviciile de transport“, explica Nicoleta Schroeder, şefa Uber România, ce se întâmplă cu un astfel de serviciu într-un interviu publicat în primăvară.

Când Uber a debutat în România, Bucureşti era al 265-lea oraş. Acum, serviciul e în aproape 400 de oraşe în aproximativ un an. E un produs nou, dar mai ales beneficiază de o strategie disruptivă. 

Hai pe Facebook ca să ştii ce-i nou şi când nu eşti pe site!

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: