Articol publicitar

Lideri internaţionali din domeniul tehnologiei vin la Bucureşti

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
FOTO Arhivă
FOTO Arhivă

Unii dintre cei mai renumiţi lideri din domeniul digital şi IT vin toamna aceasta la Bucureşti. Peste 130 de speakeri internaţionali şi locali vor urca pe cele 5 scene de conţinut din cadrul Internet&Mobile World.

Aceştia vor prezenta inovaţiile anului în domeniul tehnologiei în 90 de sesiuni de prezentări, studii de caz şi workshop-uri, desfăşurate pe 5 şi 6 octombrie, iar înscrierea pentru eveniment este disponibilă pe site-ul www.imworld.ro.

România – hub regional de tehnologie

Aducând laolaltă peste 4,500 de companii din regiune, România devine pentru 2 zile un hub de tehnologie, unde sunt prezentate soluţii digitale prin care afacerile se pot dezvolta. Pe Main Stage se vor dezbate subiecte precum transformarea digitală a companiilor, biohacking, realitatea virtuală, realitatea augmentată şi inteligenţă artificială  în afaceri, trenduri în hardware, tehnologii mobile şi Internet of Things.   

Prezent pe Main Stage, Dr. Patrick Kramer, Chief Cyborg Officer la DIGIWELL va susţine o sesiune despre “Internet-of-US”, o idee nouă care presupune că în viitor toate persoanele vor fi conectate prin implanturi de chip-uri în creier. Pentru a demonstra conceptul, speakerul va alege un voluntar din audienţă pentru implantarea unui chip NFC/RFID în mână.

2 scene de conţinut specializat pentru profesioniştii de marketing şi developeri

Două dintre cele cinci scene din cadrul Internet&Mobile World vor avea conţinut dedicat profesioniştilor de marketing şi developerilor. Marketing Innovation Stage va găzdui workshop-uri şi studii de caz ale liderilor internaţionali cu experienţă în lucrul cu branduri precum Aston Martin, John Lewis, Harley Davidson, Burberry, Ferrari, Adidas şs agenţii globale de publicitate. O parte din vorbitorii acestei scene sunt Dom Boyd, Head of Strategy & Planning la ADAM&EVE DDB, Deidre McGlashan, Global Chief Digital Officer la MEDIACOM, John Vary, Innovation Manager la John Lewis şi mulţi alţii. Dr. Jilian Ney, Digital Behavioural Scientist şi primul doctor în social media din Marea Britanie va susţine şi un workshop despre crearea unui conţinut de marketing persuasiv.

Pe Dev Stage vor urca profesionişti din domeniile JavaScript (5 octombrie) şi Java (6 octombrie). Aceştia vor susţine workshop-uri şi prezentări, bazate pe experienţa lor în companii precum Google, Oracle, Nike, Unilever şi Dyson. Speakerii sunt Geertjan Wielenga, Principal Product Manager la ORACLE, Rowan Merewood, Developer Advocate la GOOGLE, Sven Ruppert, Fellow (Head of R&D) la reply şi mulţi alţii.

Phil Hawksworth, Technology Director la R/GA vine pentru a doua oară în România pentru Internet&Mobile World, urmând să susţină o prezentare pe Dev Stage. El declară:

Comunitatea de tehnologie, în special comunitatea web înfloreşte în Bucureşti, fiind deja un număr mare de întâlniri şi companii care fac o treabă bună pentru a dezvolta împărtăşirea şi colaborarea între jucătorii din domeniu. Este unul dintre motivele pentru care R/GA şi-a deschis un birou în Bucureşti.

Sunt foarte entuziasmat să mă întorc la IMWorld din nou în acest an. Evenimentul aduce laolaltă oameni cu experienţe şi specialităţi diferite, dând naştere altfel la conversaţii foarte interesante şi abordări inovative.”

În plus, pe Enterprise Solutions Stage şi Digital & E-Commerce Stage, participanţii vor asista la prezentări şi studii de caz ale liderilor de business români. Temele adresate vor include viitorul comunicării prin internet, soluţii de securitate pentru afaceri, folosirea soluţiilor CRM, robotica şi inteligenţă artificială pe Enterprise Solutions Stage, urmând ca topicurile de pe Digital & E-commerce Stage sa fie campanii de markting în timp real, folosirea platformelor online video, impactul ad blockingului, automatizarea sistemelor de marketing şi altele. Lista completă a speakerilor şi agenda poate fi consultată pe site-ul www.imworld.ro.

Participarea pentru cele 2 zile se face pe baza biletelor achiziţionate în prealabil. Accesul în spaţiul expoziţional este gratuit, pe baza de preinregistrare, invitaţia putând fi accesata prin completarea unui chestionar pe site-ul www.imworld.ro. Pachetele speciale de acces pe scene sunt insa limitate, rezervările putând fi făcute tot pe site-ul evenimentului in baza achizitionarii unor pachete speciale.

Partenerul principal este Telekom Romania, iar partenerii de scene sunt: Microsoft, Raiffeisen Bank, MiniCRM, MasterCard.

Sponsorii evenimentului sunt: Xerox, Medialine, Likeit, Luxoft, QuickMobile, M247 Europe, BitDefender, Orange, Syswin Solutions, Avangate, RINF Tech, Viva Telecom, Luxoft Training si Voxility.

Asociaţii, evenimente şi instituţii partenere: Advertising Week, ANIS, APDETIC, ARIES, ATIC, BCCBR - Camera de Comerţ Bilaterală Bulgaria – România, BCMA, Camera de Comerţ Olandeză în România (NRCC), CIO Council, DCIA, Elite Business Women, GDG Bucureşti, IAA, ICT Cluster Bulgaria, Innovation Labs, Lumea SEO PPC, Network Marketing Forum, Poland Connectionpoint, RICAP, Romanian Startups, Smart Alliance, Tech Society.

Parteneri media principali: Adevărul, Kiss FM, Comunic.ro.

Parteneri media: Adhugger, Agora, Business24, Cariere, CloudMag.ro, Comunicatedepresa.ro, Elevate, Forbes, Hotnews, Ibusiness, IQads, IT Channel, IT Trends, Learning Network, Magazinul Progresiv, Market Watch, MediaTRUST, New Edition News, SMARK, Tech Café, Trends HRB, Today Software Magazine, Wall-Street.ro, Yoda.ro, Zelist, Ziare.com. 

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite