Investitorul străin al F64? O farsă de marketing gândită şi secretoasă - Moş Crăciun e investitorul

0
Publicat:
Ultima actualizare:

După ce vineri reprezentanţii F64 au anunţat că magazinul are un investitor străin, astăzi surpriza a venit. A fost doar o mişcare de marketing surprinzătoare şi şocantă, în care magazinul şi-a anunţat cifrele şi strategia de sărbători: F64 a devenit magazinul lui Moş Crăciun.

În 2013, F64 şi-a extins categoriile de produse, prin smartphone-uri şi tablete.  După mediatizata campanie Black Friday, F64 a înregistrat o creştere în zona echipamentelor foto-video cu specificaţii premium de 70%, comparativ cu anul trecut.

În anul 2013 clienţii F64 au făcut 133 de milioane de fotografii. Atât însumează cardurile vândute de magazinul online. Anul 2013 se termină pe plus pentru F64, chiar dacă piaţa foto este în scădere cu 20% pe piaţa de aparate foto şi scăderi 4% pentru DSLR. Trendul este descendent, a anunţat fondatorul F64 Marian Alecsiu.

“Sperăm să încheiem anul 2013 cu o cifră de afaceri de 20 de milioane de euro, în creştere cu 12% faţă de anul trecut. F64 are un market share de 40%, conform Gfk pe piaţa DSLR”, a spus Alecsiu.

Din ce în ce mai mulţi amatori de fotografie iau în considerare smartphone-urile, care au ajuns la un nivel satisfăcător pentru o fotografie utilizată pe internet, a mai declarat Alecsiu. 

Anul 2013 faţă de 2012 poate fi considerat un an bun pentru zona e-commerce, dar nu şi pentru piaţa foto, având în vedere că aceasta a scăzut cu 15%. Totuşi, în aceste condiţii, business-ul F64 a înregistrat o creştere de 12 procente. 

Vânzările aparatelor mirrorless s-au dublat, iar vânzările aparatelor compacte şi DSLR au crescut cu 8,6 procente. Accesoriile pentru aparatele DSLR au înregistrat şi acestea vânzări mari pentru mid şi high level, cum ar fi: obiective, memorii, filtre şi imprimante foto.

F64 a fost înfiinţat în urmă cu 12 ani de către Marian Alecsiu şi Daniela Becheru. Iniţial a fost o afacere mică, între prieteni. În prezent, F64 s-a extins foarte mult şi este un adevărat hub al fotografiei.

Citeşte mai mult despre magazinul F64

Bilanţul Black Friday la F64: cu 75% mai multe vânzări şi peste 14.000 de produse comandate de români

De Black Friday 2013, F64, cel mai mare magazin online de produse şi accesorii foto-video a reuşit să vândă 14.800 de produse, cu 75% mai mult decât în 2012. Veniturile totale au fost de 9 milioane de lei.

Black Friday: Informaţii generale despre parcursul de „vinerea neagră“. Domeniul foto-video a mers foarte bine

Campania Black Friday începută pe 22 noiembrie aduce primele cifre. Pentru produsele electronice, românii au cheltuit circa 400 de lei, pe când pe echipamente foto-video comenzile au fost mai consistente.

Black Friday: Cel mai mare magazin pe foto-video are vânzări de un milion de euro şi reduceri la tablete şi telefoane

Black Friday a ajuns şi la magazinele specializate pe echipamente foto şi video. F64 Studio, cel mai mare din România, raportează vânzări de un milion de euro la ora 12.00. Iată care sunt reducerile la aparate foto şi care ar fi cele interesante.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite