Departamentul de service al grupului Acer România a primit premiul Best Customer Satisfaction

Departamentul de service al grupului Acer România a
primit premiul Best Customer Satisfaction

FOTO Shutterstock

Departamentul de service al grupului Acer, care operează pe piaţa din România, a primit premiul Best Customer Satisfaction în urma unei cercetări de piaţă derulate de compania Market ii.

Ştiri pe aceeaşi temă

Cercetarea a arătat că pe durata perioadei analizate – anul 2018 şi intervalul ianuarie-februarie 2019 – indicele Customer Satisfaction (CSAT) a depăşit ţinta de 85% în mod constant, singura excepţie fiind scorul de 83,6% înregistrat în trimestrul al III-lea din 2018. Vârful de performanţă s-a înregistrat în trimestrul al patrulea al anului trecut, cu un scor de 93,5% - în creştere semnificativă faţă de primul trimestru din 2018 (88,1%).

Studiul a inclus toate segmentele de produse, la nivelul întregii ţări.

Criteriile luate în calcul au fost nivelul de satisfacţie raportat de clienţi la interacţiunea cu Contact Centers, precum şi calitatea percepută a serviciilor de logistică (pick-up şi retur), a serviciilor oferite de Centrele de Service, precum şi nivelul general de satisfacţie.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: