„Bagatela la cutie” sau mirajul preţurilor greşite: ce se întâmplă când cumperi o plasma cu 80 de lei

0
Publicat:
Ultima actualizare:
In alte situatii, magazinele chiar pot profita de eroare mergand chiar pana la a face campanii de marketing „cu preturi gresite". Este cazul eMag.ro care, dupa ce a onorat comenzi la preturi extrem de mici, a transmis newslettere cu titluri precum „Am gresit iar preturile! :)"
In alte situatii, magazinele chiar pot profita de eroare mergand chiar pana la a face campanii de marketing „cu preturi gresite". Este cazul eMag.ro care, dupa ce a onorat comenzi la preturi extrem de mici, a transmis newslettere cu titluri precum „Am gresit iar preturile! :)"

Televizoare, laptop-uri, memorii USB, la preturi exceptionale. De fapt ATAT de mici incat par a fi ireale. Sunt erori umane sau tehnice care duc la preturi derizorii afisate pe site-uri ale comerciantilor online ce sunt urmate, previzibil, de zeci sau chiar sute de comenzi din partea clientilor fericiti de chilipirurile nesperate.

De-a lungul timpului au afisat „preturi gresite” (in defavoarea comerciantului) mai multe magazine online, in Romania cele mai cunoscute cazuri fiind eMag.ro si Cel.ro. 

Dupa cateva balbe, eMag.ro a decis sa renunte la cateva mii de euro si sa onoreze comenzile procesate sub preturi gresite, nu aceeasi fiind situatia Cel.ro din 2010 si, recent, in 2013.

Situatia „preturilor gresite” este una complexa din punct de vedere juridic dar poate si mai complicata din punct de vedere al repercusiunilor aduse retailer-ului respectiv. Unii clienti pot intelege de ce nu le-a fost livrat un televizor ce a avut, eronat, pretul de 80 de lei cand de fapt el costa 2.000 de lei, altii pot „taxa” imediat magazinul si, sprijiniti de retele sociale si blog-uri, sa cauzeze daune grave magazinului.

Citeşte continuarea articolului pe wall-street.ro

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite