Tableta iPad este „ecranul secundar“ care va salva televiziunea

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Televiziunea îşi pierde din popularitate, dar experţii în domeniu sunt de părere că aceasta se va adapta şi trebuie să se adapteze noilor medii. Tableta iPad este unul dintre ele, „ecranul secundar“ în care se va investi pentru ca televiziunea să existe în continuare.

La New York, a avut loc conferinţa „Televiziunea de mâine“ (TV of Tomorrow) unde s-au dezbătut problemele televiziunii şi direcţia de mers pentru ca oamenii să nu-şi piardă interesul faţă de ea, notează „iPad şi cum televiziunea poate profita de pe urma creşterii interesului oamenilor faţă de astfel de dispozitive.

„Televiziunea se mută de pe ecranul principal, a spus Dale Herigstad, directorul de design al companiei Possible. Telespectatorii preiau controlul prin ecranele secundare [tabletele].“ Televiziunea există şi supravieţuieşte pe baza veniturilor din publicitate, astfel că tabletele sunt o ameninţare şi o oportunitate pentru industrie. Iar potenţialul mare a fost prezentat de cofondatorul TVPlus Randy Shiozaki.

Din timpul de 30 de minute al unui show TV, oamenii petrec 22 de minute cu aplicaţii deschise pe tabletă sau pe un alt dispozitiv mobil. Iar în cazul unei emisiuni de 60 de minute, timpul se măreşte la 38 de minute. „În trei ani, implicarea va fi principalul factor de decizie pentru o companie care cumpără publicitate“, a afirmat Brad Pelo, director al companiei care a lansat aplicaţia iTV. 

Televiziunea tradiţională livrează acelaşi conţinut pe orice televizor

Totuşi, popularitatea tot mai mare a „ecranului secundar“ ridică şi câteva probleme, cum ar fi că nu există un indice standard după care să fie măsurată implicarea. De asemenea, există fragmentarea în interiorul platformei cauzată de hardware şi diversele versiuni ale sistemului de operare. Pentru televiziune este simplu, poţi vedea pe un televizor de tip CRT acelaşi lucru ca pe un televizor de ultimă generaţie cu rezoluţie full HD. Desigur, nu este aceeaşi calitate, dar conţinutul este acelaşi.

Producătorii de televiziune văd în Apple cel mai bun exemplu de concentrare pe design. Totuşi, are şi scăpări, iTunes 11, după cum a indicat vicepreşedintele Cisco Olivier Lacour. „[Odată cu noile dispozitive] televiziunea devine ceva simplu, ceva care poate fi sincronizat între cât mai multe dispozitive“, a mai spus acesta.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite