Vânzări de 1.500.000 de euro pentru Bonami de Black Friday

Vânzări de 1.500.000 de euro pentru Bonami de Black Friday

Bonami, magazin online specializat în vânzări de mobilă şi decoraţiuni interioare, a înregistrat  o creştere cu 75% a vânzărilor în România faţă de anul trecut, cu ocazia organizării a două weekenduri consecutive Black Friday. Vânzările au atins 230.000 de euro.

Cifra înregistrată pe toate pieţele unde Bonami este prezent ( Cehia, Polonia, Slovacia, România şi Ungaria) se ridică la 1.500.000 de euro. Aceasta înseamnă o creştere cu 60% faţă de anul trecut şi depăşeşte cifrele prognozate iniţial de companie.
 
În topul preferinţelor românilor au fost produsele textile, în special aşternuturile şi covoarele. Comanda cea mai mare a avut o valoare de 12.000 lei şi a reprezentat piese de mobilier. Pe perioada celor două evenimente Black Friday s-au efectuat comenzi conţinând peste 10.000 de produse. 
 
Majoritatea comenzilor, 55%, au fost plasate de pe telefonul mobil, iar din acestea un procent de 10% din aplicaţie. 75% dintre vizitatori au accesat magazinul online tot de pe dispozitive mobile. Cu ocazia campaniilor special create, s-au înregistrat pe site sute de noi clienţi, iar traficul a crescut cu 40%. Cele mai multe comenzi s-au înregistrat vineri, între orele 8-10 şi duminică între 19-22.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: