Mesaj viral al unui bucureştean pentru retailerul eMAG, după ce i-a întârziat comanda plasată: „Mă ajuţi, te rog?! Mă tot întreabă soţia...”

Mesaj viral al unui bucureştean pentru retailerul eMAG, după ce i-a întârziat comanda plasată: „Mă ajuţi, te rog?! Mă tot întreabă soţia...”

eMAG a avut una dintre cele mai reuşite campanii de Black Friday din ultimii ani, însă, ca de obicei, nu chiar totul merge ca pe roate şi există şi clienţi nemulţumiţi. Culmea, comanda întârziată a celui păţit nu a fost plasată în ziua cu cele mai mari reduceri din an.

Ştiri pe aceeaşi temă

Un bucureştean căruia nu i-a ajuns comanda de la eMAG a găsit un mod inedit de a „protesta” la adresa magazinului online. 

Un mesaj plin de umor a fost afişat cu ajutorul unui automobil care transportă panouri publicitare prin oraş:

„Dragă eMAG, îmi poţi spune când aş putea primi maşina de spălat vase comandată pe 19 Noiembrie? Mă tot întreabă soţia… şi nu ştiu ce să îi mai spun. Vine de Crăciun? O pun sub brad? Mă ajuţi, te rog?!” este scris pe panoul publicitar care s-a plimbat luni în Capitală.

FOTO via Facebook // Autobaza 2.0

Valoarea totală a comenzilor înregistrate de Black Friday la eMAG s-a apropiat de 460 de milioane de lei (98,6 milioane de euro), peste estimările de 440 milioane de lei (94,3 milioane de euro), în condiţiile în care au fost vândute peste 52.000 de televizoare, potrivit datelor afişate de retailer.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: