LIVETEXT Black Friday 2017. Statistici în timp real despre ziua cu cele mai multe reduceri din an şi cele mai interesante oferte puse la bătaie

LIVETEXT Black Friday 2017. Statistici în timp real despre ziua cu cele mai multe reduceri din an şi cele mai interesante oferte puse la bătaie

Foto: 123RF

Black Friday este în sfârşit aici. Toate lanţurile mari de magazine s-au pregătit aşa cum au ştiut mai bine de această zi şi au venit în întâmpinarea clienţilor cu mii de oferte pentru produsele lor preferate.

Ştiri pe aceeaşi temă

Chiar dacă unele magazine au furat startul şi au început chiar de ieri avalanşa de reduceri, astăzi este ziua oficială Black Friday 2017. În plus, unii dintre comercianţi vor continua tot week-end-ul, asta însmnând că nu e încă timpul pierdut să pui mâna pe ce îţi doreşti.

UPDATE 18:20 Cele mai noi cifre de Black Friday 2017 de la PayU. Tranzacţii înregistrate din 51 de ţări

Platforma online de procesare plăţi cu cardul PayU a venit cu un nou update al situaţiei de Black Friday 2017. Care este ponderea produselor IT din totalul vânzărilor de Black Friday.

 

UPDATE 17:50 Black Friday 2017. Vânzări record pentru eMAG. Câte kilograme de aur au fost cumpărate de români

Peste 843.000 de produse au fost comandate până la ora 17:00, număr record de produse vândute în 9 ore in istoria eMAG . Valoarea cumulată a comenzilor plasate de clienţii eMAG au ajuns la 270 milioane lei.

 

UPDATE 17:30 Timpul total petrecut de români de Black Friday 2017 pe eMAG.ro depăşeşte 100 de ani

Black Friday este poate cea mai ocupată zi din an din online-ul românesc. Pentru a face faţă cererii uriaşe şi traficului intens, serverele retailerilor sunt suprasolicitate şi mai pot da rateuri. Spre deosebire de anii precedenţi, site-urile autohtone s-au prezentat onorabil de Black Friday 2017.

 

UPDATE 17:00 Românii plătesc mai des cu ajutorul cardului, pe internet, decât în anii precedenţi

Povestea de dragoste dintre români şi plăţile online este una cu năbădăi. În 2017, în continuare, sunt foarte multe persoane care refuză să plătească pe internet cu ajutorul cardului bancar, deoarece le este teamă de fraudă.

 

UPDATE 15:30 eMAG suplimentează oferta de Black Friday 2017. Care sunt cele mai căutate categorii de produse

Până la ora 14:00, clienţii eMAG au comandat peste 700.000 de produse, în valoare de 248 milioane de lei, transmite compania.

 

UPDATE 14:45 Vânzările online cu cardul până la ora 13:30 au depăşit totalul înregistrat de Black Friday 2016

Un nou update de la PayU ne-a pus la dispoziţie datele privind plăţile online cu ajutorul cardurilor bancare. De notat este că asistăm la o creştere spectaculoasă, care a depăşit deja nivelul înregistrat pe întreaga zi de Black Friday în 2016.

 

UPDATE 14.25 Black Friday la evoMAG: Peste 55% din stocul de produse s-a epuizat

Produsele cele mai căutate au fost televizoarele şi telefoanele mobile, iar compania a suplimentat stocurile în cazul acestor categorii cu aproape 1.000 de televizoare şi peste 2.000 de smartphone-uri.

Până la ora 13:00 au fost înregistrate peste 15.000 de produse comandate şi un număr de peste 200.000 de vizitatori unici pe site, potrivit retailerului. 

 

Cel mai scump produs vândut, până în ora 13:00, a fost un televizor 4k, Samsung, cu diagonala 190 cm, în valoare de 11.000 lei, potrivit companiei.

UPDATE 14:15 SURPRIZĂ Care este oraşul din care a venit cea mai mare comanda de Black Friday la eMAG şi despre ce sumă e vorba

De Black Friday, toţi românii s-au îngrămădit pe site-urile celor mai mari magazine online pentru a prinde sutele de produse aflate la ofertă. Printre acestea au fost şi câteva produse mai speciale, la preţuri foarte mari, care au avut însă şi ele parte de doritori.

UPDATE 14.00 Black Friday la Fashion Days: Cel mai scump produs vândut a fost o geantă Prada de 7.590 lei

O geantă Prada de 7.590 de lei a fost cel mai scump produs vândut de Black Friday până la ora 13.30, în condiţiile în care stocurile produselor de lux s-au epuizat şi cu peste 50% în cazul anumitor branduri, iar vânzările totale au depăşit 18 milioane lei până în prezent, a anunţat vineri retailerul Fashion Days.

”Până la ora 13:30, cel mai scump produs vândut pe Fashion Days de Black Friday este o geantă Prada de 7.590 de lei, cumpărată de un client din Bucureşti. Cel mai scump ceas, Longines în valoare de 6.490 de lei, a fost cumpărat de un client din Iaşi”, se arată în comunicat.

Topul celor mai scumpe produse vândute vineri este completat de o altă geantă Prada (6.378 de lei, o bucată vândută) şi de două ceasuri Rado (5.890 de lei bucata).

Produsele pentru femei conduc în topul achiziţiilor, fiind majoritare în acest moment, 85% din comenzile de produse de lux au fost realizate în aplicaţia de mobil, iar cele mai cele mai multe au fost plasate în primele minute de la startul campaniei în aplicaţia de mobil, joi începând cu ora 20:00, potrivit retailerului.

UPDATE 13.28 Controverse de Black Friday. eMag a epuizat 500 de console Xbox într-un minut

eMAG a anunţat ieri, înainte de startul oficial al campaniei de Black Friday, o listă cu zece produse, dintre cele mai atractive, care vor fi scoaSe la promoţie. Printre ele, se remarca cu lejeritate un stoc de 500 de console Microsoft Xbox One Slim, de 500 de GB, care venea la un preţ extrem de bun, de doar 600 de lei. Însă de dimineaţă, la ora 06:51, la începutul Black Friday, stocul era epuizat.

UPDATE 12:15 Scutecele, în top 3 cele mai vândute produse la eMAG în intervalul orar 11:00 - 12:00

În acest an, televizoarele au fost în topul preferinţelor românilor de Black Friday. Statistica ne arată că ele sunt urmate în clasament de telefoane mobile şi de scutece şi chiloţei pentru copii.

UPDATE 12:00 Cele mai mari comenzi de Black Friday la eMAG

Tot în topurile realizate de eMAG în timp real, putem vedea şi cele mai scumpe comenzi de Black Friday, în funcţie de localitate. Astfel că, dacă Scorniceştiul era cel mai activ oraş de pe hartă, şi în topul comenzilor mari tot locul de baştină a lui Ceauşescu ocupă prima poziţie.

UPDATE 11.30 Tranzacţii de 59 milioane lei

Românii au efectuat de Black Friday 77.000 de tranzacţii în valoare de 59 milioane lei, potrivit datelor publicate la ora 11:00 de operatorul de plăţi PayU România.

Numai în intervalul 07:00-11:00, sumele plătite prin intermediul PayU au fost de 54,5 milioane lei, fiind înregistrate 54.300 de tranzacţii.

Cea mai mare tranzacţie înregistrate în platforma PayU România a fost de 36.371 lei, iar tranzacţiile provin din România în proporţie de 97%.

UPDATE 11.15 Valoarea comenzilor eMag de Black Friday a depăşit 200 de milioane de lei după patru ore

Valoarea totală a comenzilor înregistrată de Black Friday de cel mai mare retailer din România, eMag, era de 202,98 milioane de lei (43,8 milioane euro), la ora 11:06, la peste patru ore de la începerea evenimentului, fiind vândute aproape 565.000 de produse, potrivit informaţiilor afişate de retailer.

eMag a vândut 37 ceasuri şi bijuterii de lux, peste 1,7 kilograme de aur şi 96 de pachete turistice.

Produsele pentru casă, electrocasnicele mici (peste 77.600),  televizoarele (peste 26.800) şi telefoanele (peste 23.000) şi au fost cel mai bine vândute produse.

Numărul maxim de vizitatori simultan pe site a depăşit 470.000, aproape 74% dintre vizite au fost efectuate de pe mobile, iar peste 30% dintre plăţi au fost efectuate cu cardul. Numărul vizitelor efectuate pe site a depăşit 3,3 milioane.

UPDATE 11:10

Avem o statistică în timp real şi a celor mai active localităţi din România, cu cele mai multe produse cumpărate de pe eMAG. Topul este realizat luând în considerare numărul de produsă vândute per mia de locuitori. Primul loc în acest top, la ora 11:10, este puţin surprinzător.

UPDATE 11:00

eMAG ne-a pus la dispoziţie date în timp real despre tranzaţionările care au loc atât pe magazinul online, cât şi pe Marketplace. Astfel că, la ora 11:00, avem un top concludent al celor mai vândute produse de eMAG, de Black Friday.

 

UPDATE 10:30 Tranzacţii în valoare de 31 milioane lei

Serviciul de plăţi online Pay-U ne-a pus la dispoziţie cifrele cele mai importante de tranzacţionare cu cardul, online, care s-au înregistrat în intervalul orar 00:00 - 08:00. 

Românii au efectuat de Black Friday 40.000 de tranzacţii în valoare de 31 milioane lei, cu 460% mai mult decât anul trecut, potrivit datelor publicate la ora 8:40 de operatorul de plăţi PayU România.

Numai în intervalul 07:00-08:00, sumele plătite prin intermediul PayU au fost de 26,5 milioane lei, fiind înregistrate 27.300 de tranzacţii.

Cele mai căutate categorii produse au fost din IT&C şi fashion, iar valoare medie a unui coş de cumpărături a fost de 782 lei.

Cea mai mare tranzacţie înregistrate în platforma PayU România a fost de 35.185 lei, iar tranzacţiile provin din România în proporţie de 96%.

”Observăm o creştere a numărului tranzacţiilor, dar şi a volumului acestora cu peste 460%, dacă ne raportăm la intervalul 00:00 - 08:00 şi îl comparăm cu acelaşi interval al anului trecut. Principala cauză este pusă pe seama creşterii plăţii cu un singur click (pay by click). Până în momentul de faţă, 70% din totalul tuturor plăţilor a fost efectuat prin această metodă”, a declarat Elena Gheorghe, Business Development Manager PayU România.

UPDATE 08.20 Valoarea comenzilor eMag de Black Friday a depăşit 125 de milioane de lei după o oră şi jumătate
 
Valoarea totală a comenzilor înregistrată de Black Friday de cel mai mare retailer din România, eMag, era de 125,4 milioane de lei (27 milioane euro), la ora 8:15, la o oră şi jumătate de la începerea evenimentului, fiind vândute deja 100 de automobile şi motociclete, potrivit informaţiilor afişate de retailer.
 
Numărul produselor vândute este de aproape 310.000, iar cel al produselor rămase de peste 1,69 milioane.
 
eMag a vândut 14 ceasuri şi bijuterii de lux, peste un kilogram de aur şi 35 de pachete turistice.
 
Produsele pentru casă, electrocasnicele mici, telefoanele şi televizoarele au fost cel mai bine vândute produse.
 
Numărul maxim de vizitatori simultan pe site a depăşit 470.000, aproape 74% dintre vizite au fost efectuate de pe mobile, iar peste 30% dintre plăţi au fost efectuate cu cardul.
 
Câteva dintre reducerile anunţate pentru Black Friday de site-uri de vânzări online, bănci, companii de turism şi firme de telefonie mobilă:
 

Reduceri de Black Friday la eMag

La 6.50, eMag a dat o notificare clienţilor, prin care a anunţat startul la reducerile de Black Friday.
 
Cel mai mare retailer online din România, eMag, a anunţat că vor fi două milioane de produse în ofertă, iar valoarea totală a reducerilor va ajunge la 40 milioane euro. Oferta de Black Friday de la emag cuprinde şi produse speciale, precum aur, autoturisme şi vouchere de 100 de euro la preţ de 50 de euro oferite de Tarom.
 

Telefon mobil Samsung Galaxy S7, 32GB, 4G, Black, 1.000 de bucăţi la 1.499,99 de lei 

Combina frigorifica Arctic AK54270+, 262 l, H 170.5 cm, Clasa A+, 500 de bucăţi la 599,99 de lei 

Detergent capsule Ariel Pods 3 in 1, 3 X 39 spălări, 4.000 de bucăţi la 89,99 de lei 

Consola Microsoft Xbox One Slim 500 GB, 500 de bucăţi la 599,99 de lei 

Acumulator extern A+, 10.000 mAh, 5.000 de bucăţi, la 39,99 de lei 

Televizor LED Nei, 81 cm, HD, 1.000 de bucăţi la 399,99 de lei

Tigaie wok Tefal Only Cook, 28 cm, thermo-spot, 3.000 de bucăţi la 49,99 de lei

Laptop Lenovo IdeaPad, procesor Intel Celeron N3060 frecventa 2.48 GHz, ecran 15.6", memorie 2GB, hard disk 500 GB, Intel HD Graphics 400, Black, 500 de bucăţila 499,99 de lei 

Aparat de gătit cu aburi şi blender Philips-AVENT SCF870/22, 1.200 de bucăţi la 349,99 de lei 

Anvelopa iarna Orium 601 185/65 R15 88T, 1.000 de bucăţi la 99,99 de lei 

Şi Poşta Română are facilităţi pentru clienţii eMag în aceată perioadă, ei putând primi coletele prin 600 de oficii poştale, începând din 17 noiembrie.
 

Black Friday aduce iPhone-uri la un leu

 
„Serviciul PostCollect al Poştei Române poate susţine, zilnic, livrarea a peste 15.000 de colete, în perioada evenimentului Black Friday, începând cu 17 noiembrie”, a anunţat compania.
 
Banca Transilvania a anunţat că, pe site-ul băncii, pe Twitter şi Instagram se va desfăşura vineri campania de shopping bancar online BANK Friday, în intervalul 8.00 - 20.00.
 
„BANK Friday înseamnă reduceri, gratuităţi sau alte beneficii la stocuri de produse şi servicii ale Grupului BT, pentru persoane fizice şi companii: credite, carduri, overdraft, sticker de plata, Internet Banking, Mobile Banking, leasing auto şi leasing operational”, a anunţat banca.
 
Ediţia din acest an a campaniei aduce o premieră: două dintre produse – Stickerul BT Pay şi Cardul BT Visa Electron personalizat cu poză – pot fi accesate exclusiv prin social media, prin Twitter şi Instagram.
 
Telekom oferă de Black Friday telefoane la preţul de 1 leu cu net nelimitat 4G. Cu doar un leu pot fi cumparate un IPhone SE 4 GB, un HTC Desire sau un LG K4.
 
Christian Tour, unul din cei mai mari touroperatori din România, oferă de Black Friday sejururi în destinaţii interne cu discounturi de până la 70% şi în destinaţii externe cu reduceri de până la 50%.
 
„Agenţia introduce conceptul Black Friday Warm Up, prin care le propune turiştilor vacanţe în destinaţii exotice precum Maldive (sejur de la 1.850 euro/persoană), Thailanda (1.783 euro/persoană în cameră dublă + 310 euro taxe de aeroport), Singapore şi Bali (1.641 euro/persoană în cameră dublă + 310 euro taxe de aeroport)”, arată un comunicat al touroperatorului.
 

Reducerile de Black Friday se întind până luni

 
La Fashion Days Black Friday a început în seara de 16 noiembrie  17 noiembrie, în aplicaţia de mobil şi pe website şi include un milion de articole -  îmbrăcăminte, încălţăminte, accesorii, cosmetice şi home & deco - cu discounturi care pot ajunge până la 90%.
 
Fashion Days le oferă clienţilor produse de la branduri precum: Diesel, Pepe Jeans London, Tissot, Nike, Trespass, Geox, Levi's, US Polo sau Coccinelle. Clienţii Fashion Days vor putea opta şi pentru produse Burberry, Valentino, Jimmy Choo sau Rado. 
 
Orange anunţă campanie de reduceri începând de vineri şi pe toată durata weekendului. În primul rând, compania oferă voucherul special de Black Friday, disponibil pe site-ul oficial, în baza căruia se vor acorda reduceri de 10% din valoarea totală a comenzilor lansate în cadrul campaniei.
 
De asemenea, aşa cum anunţă pe propriul site, „Orange pune la bătaie reduceri record, specifice Black Friday, atât la telefoane cât şi la accesoriile disponibile în shop".
 
Clienţii sunt sfătuiţi să îşi creeze din timp un cont pe site-ul oficial al operatorului dacă nu au deja unul, astfel încât comenzile să fie create şi procesate în timp util.
 
Mega Mall a pregătit reduceri de până la 50% la articole vestimentare şi de până la 80% la electronice, electrocasnice, produse IT şi telecom.
 
Librăriile şi magazinele de accesorii oferă şi ele reduceri de 40%, respectiv 70%, în timp ce vizitatorii vor putea achiziţiona articole sportive reduse până la jumătate de preţ. Pentru cei mici şi dorinţa lor de joacă, magazinele de jucării au pregătit reduceri de până la 50%”.
 
În perioada 16 - 19 noiembrie, Vodafone România are reduceri la toate smartphone-urile din portofoliu, precum şi la tablete, accesorii şi abonamente.
 
„Reducerile de Black Friday ajung până la 100% pentru telefoane, până la 50% pentru accesorii şi până la 25% la tablete. Clienţii pot alege dintr-o ofertă variată de abonamente cu număr nelimitat de minute şi serviciul de roaming inclus, abonamente de date cu reducere de 50% şi bonusuri de zeci de GB”, anunţă compania.
 
Abonaţii Vodafone România existenţi pot avea, la reînnoirea abonamentului făcută online, o reducere de 100% pentru primele trei luni din perioada acestuia. Din portofoliul de smartphone-uri, modele precum iPhone 8, Samsung Galaxy S8 sau Huawei P10 pot fi achiziţionate cu reduceri de până la 240 euro, în funcţie de abonamentul ales.
 

Reduceri la peste 230.000 de produse de Black Friday la Ideall

 
Platforma online Autovit.ro are peste 100 de oferte de la dealerii parteneri, cu reduceri de până la 40% pentru cele mai căutate modele de autoturisme de pe platforma online. ”În 2017, ofertele pregătite de partenerii Autovit.ro depăşesc 100 de autoturisme de la cele mai căutate branduri de către români, precum Volkswagen, Opel, Audi, Dacia, Ford, Skoda, Mercedes şi BMW”, precizează Autovit.ro.
 
Elefant.ro a dat startul cumpărăturilor de Black Friday în 16 noiembrie cu reduceri de până la 90%. Retailerul a pregătit vouchere Vodafone în valoare de 100 de euro care vor fi acordate gratuit, dar şi automobile Fiat şi MiniCooper ce vor putea fi achiziţionate cu până la 20% reducere.
 
Tot în oferta de Black Friday va fi prezent şi un model Fiat 500 Lounge 60th Anniversary Ediţie Specială, cu un discount surpriză. În plus, compania a anunţat reduceri şi la pachete turistice sau abonamente la World Class. 
 
FashionUP, retailer de îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii, a pregătit peste 200 de oferte şi reduceri de până la 90%. Astfel, pe lângă cele 50.000 de produse deja existente în portofoliul magazinului, au fost adăugate 20.000 în plus special pentru Black Friday. 
 
„Dintre acestea, 7.000 vor avea un preţ unic foarte accesibil, de 69 lei. Printre brandurile premium care vor beneficia de reduceri se numără Trussardi, Versace Jeans, Cavalli Class, Levi’s, Dixie, Guess şi Michael Kors”, anunţă retailerul.
 
Retailerul Ideall.ro a pregătit reduceri de până la 70% la peste 230.000 de electronice şi electrocasnice de la principalii furnizori pentru România: Arctic, Beko, Gorenje, Electrolux, Hansa, Bosch, Hotpoint.
citeste totul despre: