De ce Black Friday este o sărbătoare a reducerilor foarte bună pentru România

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Black Friday este o sărbătoare a reducerilor celebră în SUA şi a fost importată în ultimii ani şi în România. Totuşi, nu a fost importată cu toate caracteristicile sale.

Black Friday se derulează pentru a patra oară în România anul acesta. eMAG a dat startul, apoi au început şi alte magazine. Tot eMAG a schimbat data şi la fel au făcut alte magazine. De ce ne place însă Black Friday şi ce spune această „sărbătoare a reducerilor“ despre români?

Black Friday a pornit în România abia în 2011. Atunci, eMAG a avut o idee foarte bună, dar prost implementată în primul an. Aşa e la debut, o mai dai în bară, dar a continuat şi s-a descurcat excelent în 2013. Ah, anul 2013, unul tare amuzant. eMAG a mutat data pe 21 noiembrie şi piaţa a fost dată peste cap. Magazinele, într-un mod de neînţeles, s-au simţit trădate pentru că cineva a îndrăznit să schimbe conceptul unui eveniment care nici nu exista în România în urmă cu doar doi ani.

Schimbarea s-a făcut şi unele magazine s-au pus cu campania în două luntre şi peste multe zile. Aşa fac şi anul acesta unele dintre ele. eMAG face doar o zi, căci oricum a avut numeroase campanii înainte. Toţi au avut, a fost anul Black Friday, deoarece consumatorul român (şi nu numai, dar discut local aici) prezintă un reflex pavlovian: aude “reducere”, scoate bani mai mulţi decât şi-ar permite sau plănui să dea. E simplu şi eficient pentru magazine să abuzeze de Black Friday şi alte campanii de reduceri.

<a href="http://playtech.ro/2014/black-friday-2014-e-perfect-pentru-romani/" target="_blank" rel="nofollow">Află totul despre Black Friday 2014 de la Playtech</a>

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite