De ce Black Friday este o sărbătoare a reducerilor foarte bună pentru România

De ce Black Friday este o sărbătoare a reducerilor foarte bună pentru România

De Black Friday profiţi sau nu de reduceri promoţiile se duc. FOTO Răzvan Băltăreţu/Adevărul

Black Friday este o sărbătoare a reducerilor celebră în SUA şi a fost importată în ultimii ani şi în România. Totuşi, nu a fost importată cu toate caracteristicile sale.

Ştiri pe aceeaşi temă

Black Friday se derulează pentru a patra oară în România anul acesta. eMAG a dat startul, apoi au început şi alte magazine. Tot eMAG a schimbat data şi la fel au făcut alte magazine. De ce ne place însă Black Friday şi ce spune această „sărbătoare a reducerilor“ despre români?

Black Friday a pornit în România abia în 2011. Atunci, eMAG a avut o idee foarte bună, dar prost implementată în primul an. Aşa e la debut, o mai dai în bară, dar a continuat şi s-a descurcat excelent în 2013. Ah, anul 2013, unul tare amuzant. eMAG a mutat data pe 21 noiembrie şi piaţa a fost dată peste cap. Magazinele, într-un mod de neînţeles, s-au simţit trădate pentru că cineva a îndrăznit să schimbe conceptul unui eveniment care nici nu exista în România în urmă cu doar doi ani.

Schimbarea s-a făcut şi unele magazine s-au pus cu campania în două luntre şi peste multe zile. Aşa fac şi anul acesta unele dintre ele. eMAG face doar o zi, căci oricum a avut numeroase campanii înainte. Toţi au avut, a fost anul Black Friday, deoarece consumatorul român (şi nu numai, dar discut local aici) prezintă un reflex pavlovian: aude “reducere”, scoate bani mai mulţi decât şi-ar permite sau plănui să dea. E simplu şi eficient pentru magazine să abuzeze de Black Friday şi alte campanii de reduceri.

Află totul despre Black Friday 2014 de la Playtech

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările