Investigaţii medicale gratuite pentru 22.000 de români, anul trecut

Investigaţii medicale
gratuite pentru 22.000 de români, anul trecut

Companiile farmaceutice derulează campanii de testări gratuite pentru despitarea bolilor

Aproximativ 22.000 de oameni au beneficiat, anul trecut, de investigaţii medicale gratuite, necesare diagnosticării corecte şi complete a unor boli cronice. Întregul demers s-a desfăşurat în peste 200 de spitale, clinici şi laboratoare din întreaga ţară, atât din mediul privat, cât şi public, cu ajutorul unei companii farmaceutice.

Ştiri pe aceeaşi temă

130 de femei cu forme avansate de cancer de sân şi cancer ovarian care se aflau în imposibilitatea de a obţine la timp tratamentul de care aveau nevoie, din cauza unor întârzieri în cadrul procesului de rambursare al medicamentului, au beneficiat de acces rapid la tratament printr-un proiect al companiei farmaceutice Roche România. Alţi 33 de pacienţi au primit tratament de ultimă generaţie, în cadrul celor 9 studii clinice derulate.

„Într-o societate modernă, îngrijirile de sănătate sunt o investiţie bazată pe trei piloni principali: prevenţia, diagnosticul corect şi accesul lărgit la tratament. De aceea, eforturile noastre în sprijinul comunităţii se concentrează pe aceste direcţii. Pentru noi, comunitatea înseamnă toţi cei pe care putem să îi ajutăm cu experienţa noastră, fie că vorbim despre pacienţi, medici, autorităţi sau publicul larg“, a declarat Martine Draullette, general manager al Roche România.

„Campania de testări gratuite mi-a schimbat viaţa“

Astfel, anul trecut, Roche România a susţinut 34 de proiecte de prevenţie şi educaţie medicală, în parteneriat cu asociaţii de pacienţi şi organizaţii non-guvenamentale. Aceste campanii s-au concentrat pe prevenirea şi creşterea gradului de informare cu privire la unele afecţiuni cronice grave, precum şi pe importanţa controalelor medicale periodice, măsuri care pot să ducă, pe termen lung, la îmbunătăţirea stării de sănătate a populaţiei României.

„Campania de testări gratuite mi-a schimbat viaţa în mai multe feluri. În primul rând, în lipsa acestei campanii nu aş fi aflat că am cancer de sân în stadiu incipient şi le mulţumesc organizatorilor că au insistat să fac investigaţii mai amănunţite, care mi-au salvat viaţa. În al doilea rând, m-a făcut să văd viaţa cu alţi ochi, acum mă bucur mai mult de familie şi clipele petrecute împreună“, a declarat o pacientă care a beneficiat de consultaţii gratuite în cadrul unei dintre campaniile susţinute de compania farmaceutică.

Roche România a investit peste 17 milioane de lei în astfel de proiecte care au urmărit prevenirea şi diagnosticarea precoce a unor boli precum cancerul, afecţiunile neurologice, bolile infecţioase şi cele autoimune, dar şi sprijinirea educaţiei pentru sănătate.

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: