Exerciţii pentru o vedere mai bună

Exerciţii pentru o vedere mai bună

Apa este cea mai simplă soluţie la care poţi apela pentru a scăpa de senzaţia de tensiune oculară

O bună parte din zi o petrecem în faţa calculatorului sau a telefonului mobil, iar seara ne relaxăm în faţa ecranului televizorului. Toate aceste obiceiuri, ce au ajuns să facă parte din rutina zilnică, duc în timp la apariţia tulburărilor de vedere. Află câteva trucuri simple prin care poţi avea mai multă grijă de ochii tăi!

Ştiri pe aceeaşi temă

1.    Exerciţii uşoare pentru relaxarea ochilor

Încearcă următorul truc pentru a reduce simptomele suprasolicitării şi oboselii ochilor. Freacă palmele una de cealaltă până apare senzaţia de căldură, după care pune-le pe ochi, fără a provoca o presiune, şi nu lăsa să pătrundă lumina.

Stai cu ochii închişi câteva minute, timp în care ei se pot relaxa. Un alt exerciţiu care ajută la relaxarea ochilor: timp de câteva secunde concentrează-te asupra unui obiect care se află la distanţă (în jur de un metru şi jumătate), apoi focusează-ţi privirea asupra unui obiect care se află aprope de tine. Poţi încerca acest exerciţii or de câte ori ai puţin timp la dispoziţie.

2.    Clipeşte de câte ori simţi nevoia

Clipind des este cel mai simplu şi cel mai eficient mod de a preveni oboseala oculară, dar şi de a păstra vederea ageră. Studiile în domeniu au arătat că persoanele care folosesc în mod constant calculatorul au tendinţa de a clipi mai puţin, ceea ce duce la apariţia oboselii oculare, dar şi altor probleme de vedere.

Pentru a preveni toate aceste neplăceri, specialiştii recomandă ca persoanele, în special cele care folosesc calculatorul, să clipească o dată la 3-4 secunde.

Află mai multe sfaturi pe clicksanatate.ro

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările