Turism medical: Peste 200 de români cer a doua opinie medicală din Turcia

Turism medical: Peste 200 de români cer a doua opinie medicală din Turcia

Aproximativ 2.000 de români au mers la tratament în Turcia, la Anadolu, anul trecut FOTO: Anadolu

Turcia este una dintre destinaţiile preferate de mulţi români atât pentru vacanţe, cât şi pentru serviciile medicale pe care le oferă.

Ştiri pe aceeaşi temă

Numai în anul 2012, 2.000 de români au devenit pacienţi ai spitalului Anadolu Medical Center, din Turcia, spital partener cu renumitul Johns Hopkins Medicine, lider mondial în tratarea cancerului. De altfel, aproximativ 200 de români contactează lunar spitalele din Turcia pentru a cere o a doua opinie medicală, serviciu oferit gratuit de Spitalul Anadolu.

Astfel, indiferent de ţara de origine, dacă un pacient are o boală diagnosticată de medicul acestuia şi dacă trimite documentele medicale către spitalul turcesc, el va primi, gratuit, o a doua opinie medicală şi opţiuni de tratament furnizate de medicii turci, alături de o estimare a costurilor, în următoarele 48 de ore.

„Atragem în special pacienţii care vin din ţări cu un sector slab dezvoltat al serviciilor medicale publice, spitale dotate necorespunzător, spitale subfinanţate şi medici suprasolicitaţi“, explică Aslı Akyavaş, directorul serviciului pentru pacienţi internaţionali din cadrul Anadolu Medical Center.

De asemenea, mulţi români ajung în Turcia pentru serviciile medicale de calitate în domeniul oncologic. Datorită parteneriatului cu Johns Hopkins, la Anadolu, pacienţii beneficiază de tehnologie de ultimă generaţie. De asemenea, aici, bolnavii de cancer sunt trataţi personalizat. Tratamentul personalizat se bazează pe cele mai noi descoperiri ăn genetică şi biologie moleculară, iar terapiile administrate ţinând cont de particularităţile fiecărui bolnav sunt mai eficiente şi mai puţin toxice.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: