Cum să ai o talie subţire în patru săptămâni

Cum să  ai o talie subţire în patru săptămâni

Exerciţiul 1

Pentru a scăpa rapid de grăsimea de pe abdomen, specialiştii recomandă exerciţii fizice care ţintesc zonă respectivă de cinci ori pe săptămână.

Talia unei femei nu ar trebui să măsoare mai mult de 88 cm, iar cea a unui bărbat trebuie să fie de maximum un metru. În general, cele mai predispuse la acumularea grăsimii pe talie sunt persoanele care au corpul în formă de măr. Dincolo de aspectul estetic, grăsimea de la nivelul abdomenului este deosebit de periculoasă, deoarece se depune şi la nivelul organelor interne şi produce inflamaţii. La rândul lor, aceste inflamaţii cresc riscul de diabet şi de boli cardiovasculare, atrag atenţia medicii.

Pentru a scăpa de grăsimea de pe talie şi, implicit, pentru a preveni îmbolnăvirea, medicii recomandă combinarea dietei cu un program intensiv de exerciţii fizice. Dieta se va compune îndeosebi din fructe şi din legume, carne slabă de pui, peşte şi din doi litri de apă. În plus, se recomandă ca mesele să fie luate la ore regulate, iar masa de seară să nu fie mai târziu de ora 19. De asemenea, gustările dintre mese ar trebui să se compună din fructe ori legume şi nu din produse de panificaţie.

În ceea ce priveşte activitatea fizică, antrenorul de fitness şi de kangoo-jumps Ana-Maria Guther de la Sala Your Trainer ne propune un set complet de exerciţii care dau rezultate în cel mai scurt timp, însă cu condiţia să fie realizate de cinci ori pe săptămână, timp de o lună. Avantajul acestor exerciţii este faptul că se pot realiza oriunde, fără a fi nevoie de un echipament special de gimnastică.

Exerciţiul 1

Ţine picioarele depărtate şi mâinile la ceafă. Din această poziţie, se apropie piciorul stâng de mâna dreaptă şi piciorul drept spre mâna stângă. Se recomandă două serii de exerciţii a câte zece repetări.

Exerciţiul 2 

Ţine mâna stângă pe şold, iar mâna şi piciorul drepte perfect întinse. Din această poziţie, apropie mâna dreaptă de piciorul drept. Se recomandă două serii de exerciţii a câte opt repetări pentru fiecare parte a corpului.

Exerciţiul 3 



Ţine mâna dreaptă la ceafă şi cea stângă pe şold, iar piciorul drept perfect întins. Din această poziţie, ridică piciorul drept spre mâna aşezată pe ceafă. Se recomandă două serii de exerciţii a câte zece repetări pentru fiecare parte a corpului.

Exerciţiul 4



Ţine picioarele depărtate şi mâna stângă îndoită la ceafă. Din această poziţie, du mâna întinsă spre podea. Se recomandă două serii de exerciţii a câte zece repetări pentru fiecare parte a corpului.

Exerciţiul 5



Culcat pe o parte, ţine braţul stâng întins şi mâna dreaptă la ceafă. Din această poziţie, lasă greutatea corpului pe cot şi umărul drept trage-l spre şold. Se recomandă două serii de exerciţii a câte zece repetări pentru fiecare parte a corpului.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: