Cum reglezi melatonina şi îmbunătăţeşti somnul

Cum reglezi melatonina şi îmbunătăţeşti somnul

Melatonina este produsă în timpul nopţii de glanda pineală, iar când nivelul său este normal, şi tu te poţi odihni.

Melatonina este hormonul responsabil de reglarea mai multor funcţii biologice din organism, inclusiv a somnului. Şi, pentru că melatonina este hormonul somnului, este foarte important ca nivelul lui să fie echilibrat. Astfel este prevenită insomnia şi alte tulburări ale somnului.

Modul prin care poţi creşte nivelul de melatonină este îmbunătăţind alimentaţia. O dietă sănătoasă este esenţială pentru normalizarea nivelului de melatonină şi pentru a putea dormi cele 7-8 ore recomandate pe noapte. În plus, ananasul şi portocalele sunt fructele care nu trebuie să lipsească din meniul zilei.

Problemele încep să apară după ce nivelul hormonul scade. Acest lucru se întâmplă când eşti stresată, ai o alimentaţie slabă, ai un stil de viaţă sedentar sau eşti expusă în timpul nopţii la lumină artificială. Atunci apare insomnia – incapacitatea de a adormi.

Descoperă cum poţi regla melatonina şi să îţi îmbunătăţeşti somnul pe clickpentrufemei.ro

 

Scapă de insomnie cu ajutorul alimentelor!

Suferi de insomnie? De vină ar putea fi această vitamină!

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: