Condimente pentru o sănătate de fier

Condimente pentru o sănătate de fier

Ghimbirul conţine mai mulţi antioxidanţi decât o cantitate similară de spanac

Chiar dacă principala lor calitate este aceea de a da un gust bun mâncării, condimentele au şi proprietăţi curative. Iată în cazul căror afecţiuni îţi pot fi de folos!

Ştiri pe aceeaşi temă

Ghimbirul domoleşte febra musculară

După un efort fizic prelungit, este inevitabil să nu-ţi simţi muchii sensibili şi să te doară atunci când îi încordezi. Pentru a alunga această senzaţie este recomandat să consumi câte o linguriţă de ghimbir proaspăt, zilnic. Ghimbirul conţine mai mulţi antioxidanţi decât o cantitate similară de spanac, iar proprietăţile lor antiinflamatoare vor reduce intensitatea durerilor. Poate fi consumat şi de către cei care au atrită deoarece redă mobilitatea arterelor.

Scorţişoara scade colesterolul

Fie că presari puţin praf de scorţişoară peste cerealele de la micul dejun, în cafea sau în paharul cu lapte pe care-l consumi zilnic, acest condiment aduce numai beneficii pentru sănătatea ta. Scorţişoara conţine fibre, calciu, fier şi magneziu care vor contribui la scăderea nivelului de colesterol şi de zahăr din sânge. Totodată, îmbunătăţeşte memoria şi creşte puterea de concentrare.

Citeşte mai multe pe clickpentrufemei.ro.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările