Alimente care reduc inflamaţiile

Alimente care reduc inflamaţiile

Fructele de avocado se regăsesc în topul alimentelor care luptă împotriva inflamaţiilor

Cu atât de multe probleme de sănătate declanşate de inflamaţii, numeroşi oameni au început să ţină o dietă bazată pe alimente care luptă împotriva acestora. Aşa zisa dietă anti-inflamatoare este benefică şi pentru cei care suferă de afecţiuni ale pielii, cum ar fi acneea sau psoriazisul. Ce trebuie să consumi?

Ştiri pe aceeaşi temă

Fructele de avocado se regăsesc în topul alimentelor care luptă împotriva inflamaţiilor şi asta, nu degeaba! Nu numai că au în compoziţie vitaminele K, C, B şi E, dar sunt şi o sursă excelentă de acizi graşi Omega-3.

Combinaţia de fitosteroli, antioxidanţi carotenoizi şi prezenţa acizilor Omega-3 face din avocado super-alimentul anti-inflamator.

Peştele gras sau, mai degrabă, peştii cu un conţinut bogat în grăsimi Omega-3, sunt o sursă de proteine ​​care ajută la reducerea inflamaţiei. Consumă somon, ton, macrou şi sardine. Nu numai că vei reduce inflamaţia, dar acizii graşi îţi vor menţine sănătoase inima şi creierul.

Descoperă care sunt celelalte alimente care reduc inflamaţiile pe clickpentrufemei.ro.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările