Trucuri pentru un somn mai bun şi odihnitor

Trucuri pentru un
somn mai bun şi odihnitor

Telefoanele este indicat să le laşi altă cameră, nu în cea în care vrei să te odihneşti. FOTO: Shutterstock

O zi bună începe în momentul în care avem capacitatea de a ne trezi plini de viaţă şi avem încredere că putem realiza obiectivele pe care nu le-am propus încă de seara, însă, pentru a putea avea asemenea stare trebuie să fim, în primul rând, bine odihniţi şi capabili de concentrare.

Ştiri pe aceeaşi temă

Somnul bun stă la baza unui corp sănătos şi al unei minţi care poate reacţiona cât mai bine în faţa provocărilor cotidiene. Tocmai de aceea sleepbetter.com ne oferă cinci sfaturi care, dacă sunt respectate, ne pot conduce spre un somn mai bun, odihnitor şi necesar pentru un organism sănătos.

1.Evită să-ţi pui în camera de dormit un televizor

Una din marile greşeli pe care facem este aducerea în spaţiul destinat odihnei, nu neapărat a relaxării, a televizorului sau altor echipamente electronice al căror efect este unul deloc dezirabil pentru sănătatea noastră şi pentru tonusul nostru

2.Lasă-ţi telefonul în altă cameră când mergi să dormi

În momentul în care vrei să adormi încearcă să îndepărtezi aparatele de telecomunicaţii din apropiere şi să ieşi de pe reţelele de socializare pentru a nu fi trezit de notificări, mesaje sau de e-mailurile primite. Mai mult, pentru cei care au locuri de muncă unde trebuie să fii în continuă legătură cu evenimentele desfăşurate, este recomandat să-şi închidă telefoanele dacă vor, cu adevărat, să doarmă

3.Stabileşte-ţi un program de somn pe care-l poţi respecta

Întocmirea unui program pe care îl poţi urma îndeaproape este esenţială. Trebuie evitat cât mai mult posibila nerespectare a orelor de somn, 6-8 ore, care trebuie să fie stabilite într-un interval care să prindă şi prima parte a nopţii.

4.Evită consumul de medicamente

Medicamentele consumate fără a fi neapărată nevoie pot să afecteze sănătatea ta prin slăbirea imunităţii şi prin modul în care acţionează asupra diferitor părţi ale organismului, mai ale asupra ficatului.   

5.Încearcă să ai o dietă echilibrată

Consumul de legume şi fructe, precum şi de produse alimentare care să ne ofere suficientă energie pentru a face faţă provocărilor zilnice sunt esenţiale pentru ca în momentul în care ajungem în pat să nu fim foarte obosiţi, lucru care ne poate aduce o stare de disconfort şi la un somn neodihnitor. Fierul este substanţa minerală foarte importantă pentru că susţine capacitatea sporită de efort şi de concentrare.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: