Tratamentul care te ajută să dormi bine şi să arăţi mai tânăr

Tratamentul care te ajută să dormi bine şi să arăţi mai tânăr

O noapte de somn neodihnitor se vede imediat pe chip. Cearcănele, tenul palid, ridurile accentuate din jurul ochilor şi colţurile gurii arcuite în jos creează un aspect pe care cei din jur îl percep ca neatrăgător, trist şi nesănătos. Pentru cei care dorm, dar tot nu se odihnesc, există un tratament care îi face nu doar mai atrăgători, ci chiar să pară mai tineri, arată un studiu recent.

Cum poţi depista tulburările de somn

Cum poţi depista tulburările de somn

Senzaţia că ne trezim mai obosiţi decât atunci când am mers la culcare şi cea de somnolenţă în timpul zilei pot fi indicatorii unei afecţiuni a somnului. Putem afla care sunt cauzele pentru care nu ne odihnim suficient pe parcursul nopţii cu ajutorul unor aparate din laboratoarele de somnologie.

Cum este afectat creierul de problemele cu somnul

Cum este afectat creierul de problemele cu
somnul

Visatul cu ochii deschişi este una dintre consecinţele tulburărilor de somn şi, de fapt, motivul pentru care insomniacii întâmpină adeseori dificultăţi de concentrare şi probleme în a-şi duce sarcinile de la serviciu la bun sfârşit. De vină sunt, de fapt, modificările în creier cauzate de privarea de somn, potrivit unui studiu.

Cât de mult bine poate face un pui de somn în timpul zilei

Cât de mult bine poate face un pui de somn în timpul zilei

Un pui de somn când nu-ţi mai poţi ţine ochii deschişi, adică o scurtă perioadă de odihnă cu capul pe birou pare contraproductiv şi şeful chiar se încruntă la tine. Dar, uneori, acest mic somn de după-amiază îţi încarcă bateriile şi te face să te simţi mai bine. Alteori, din cauza lui, nu mai poţi pune geană pe geană când chiar trebuie să dormi, adică noaptea.

9 motive surprinzătoare care te ţin treaz noaptea

9 motive surprinzătoare care te ţin treaz noaptea

Din când în când, avem cu toţii câte o noapte albă fără să ştim de ce. Ne răsucim, bem lapte cald sau încercăm să ne plimbăm, dar somnul tot nu vine. Într-un cuvânt, ne chinuim să adormim, dar nu reuşim. De cele mai multe ori, este un adevărat mister de ce nu putem să adormim, însă există câteva motive care ne împiedică şi, pentru un somn odihnitor, ar fi bine să le eliminăm.

4 trucuri utile pentru a nu dormi prea mult

4 trucuri utile pentru a nu dormi prea mult

Cu toţii tindem, la un moment dat, să dormim mult prea mult, iar acest lucru ne poate afecta activităţile, fie că este vorba de timpul liber, fie de locul de muncă. Pentru a evita somnul prelungit, trebuie să fii atent la ce poţi să faci ca organismul tău să nu cadă iarăşi în starea de somn profund, informează „Huffington Post“.

Tragedia de la Colectiv a deschis un uriaş capitol al solidarităţii româneşti, atât în ceea ce priveşte mobilizarea resurselor profesionale, cât şi individuale. Voluntariatul profesioniştilor din profesiile medicale a fost exemplar şi fără stridenţe, iar mobilizarea societăţii civile, prin formele ei asociative, a fost de asemenea promptă şi rapidă.

acum 3 ani · comentarii (0)

Nominalizarea unui medic abia ieşit de pe băncile şcolii, cineva care nu a gustat din „salamul cu soia“ al sistemului sanitar autohton, urmată de grabnica sa înlăturare arată dificultatea pe care o au comunitatea medicală şi sistemul politic ca, în al doisprezecelea ceas, să genereze speranţă printr-o propunere care să fie dincolo de suspiciune sau deriziune.

acum 3 ani · comentarii (4)

„Puţin mai târziu” pare acest optimist şi superb moment în care toate lucrurile nu-atât-de-plăcuto-oribilo-greţoase-de-care-îmi-este-silă-să-mă-apuc se vor rezolva de la sine. În mod repetat ne comportăm ca şi când in viitor, printr-o minune, vom fi puţin mai odihniţi, vom avea mai mult timp, mai mulţi bani sau orice altă aliniere perfectă de stele de care avem nevoie să facem lucrurile să se întâmple.

acum 4 ani · comentarii (0)
Postari Recente