Trucuri pentru a scăpa de inflamaţii

Trucuri pentru a scăpa de inflamaţii

Doar 2 pahare de lapte de soia este suficent pentru ca procesul inflamator existent în organism să regreseze.

Inflamaţiile pot afecta vasele de sânge şi organele sau articulaţiile, astfel că acest proces stă la baza mai multor boli de la cele de inimă până la afecţiunile autoimune.

Ştiri pe aceeaşi temă

Cu cât este mai sănătos stilul tău de viaţă, cu atât mai mici sunt şansele să te confrunţi cu o inflamaţie. În plus, mişcarea pune sângele în mişcare aspect care va contribui semnificativ la menţinerea sănătăţii capilarelor şi a vaselor sangvine.

Este foarte important ca în alimentaţia ta să se regăsească un echilibru între acizii graşi de tipul  Omega-3 şi Omega-6. Un consum sporit de Omega-6 în detrimentul celui de tipul Omega-3 favorizează procesele inflamatorii. Astfel, se recomandă evitarea exceselor de ulei vegetal sau alimente de tip fast food care au un aport mai mare de Omega-6.

Somonul, tonul, uleiul de in, uleiul de măsline nu ar trebui să lipsească din meniul tău zilnic.

Mănâncă mai des soia

Fie că alegi laptele de soia, brânza sau soia naturală fiartă, include în fiecare zi un astfel de produc în dieta ta. Este recunoscută pentru reducerea riscului de boli cardiovasculare. Doar 2 pahare de lapte de soia este suficent pentru ca procesul inflamator existent în organism să regreseze. Trebuie totuşi menţionat faptul că excesele nu sunt admise nici în acest caz, un consum exagerat de soia poate avea un efect negativ asupra stării tale de sănătate.

Află pe clicksanatate.ro ce alte schimbări de stil de viaţă previn inflamaţiile!

Slăbeşte sănătos cu crudităţi!

6 beneficii ale consumului de castravete

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările