Trucuri să arăţi bine în costumul de baie

Trucuri să arăţi bine în costumul de baie

Ca să te simţi bine în pielea ta la plajă, trebuie să te pregăteşti de dinainte, măcar cu o cură de detoxifiere FOTO: Shutterstock

Pentru o piele catifelată, pregătită pentru plajă şi pentru atenuarea aspectului de coajă de portocală nu este suficient să faci masaje şi să ţii diete, ar trebui, de asemenea, să iei şi câteva măsuri pentru detoxifierea organismului.

Ştiri pe aceeaşi temă


Pentru grăbirea procesului de slăbire, dar şi pentru o piele fermă şi strălucitoare, trebuie să recurgi la o cură de detoxifiere, potrivit eva.ro. Acest truc pe care îl poţi aplica fără mari bătăi de cap te va ajuta să elimini toxinele din corp, dar şi să stimulezi arderea grăsimilor. Astfel încât, pielea ta va căpăta un aspect mai strălucitor, catifelat şi fermitate.

Înainte de a te expune la soare este bine să faci un periaj uscat al pielii cu ajutorul unei perii din fibră vegetală sau mănuşi pentru exfoliere. Acest obicei pe care trebuie să-l practici de câteva ori pe săptămână înainte de a intra la duş menţine pielea tânără şi te scapă de celulită.

În plus, Dr. Oz recomandă câteva trucuri simple de detoxifiere care te vor ajuta să scapi de aproape 3 kilograme într-un timp scurt:

1. Optează pentru lichide în prima zi de detoxifiere!

Acest obicei îi va da o pauză organismului, astfel încât nu vei mai avea probleme cu balonarea, iar arderea grăsimilor este intensificată. Iată 3 băuturi pe care să le consumi pe parcursul unei zile, la mesele principale:

Smoothie cu portocală la micul dejun: amestecă în blender o cană cu iaurt grecesc, coaja de la o portocală, o portocală, o jumătate de banană, zeama stoarsă de la o lămâie şi trei frunze mari de spanac.

Smoothie cu mango pentru prânz: amestecă o lingură cu pudră proteică din zer sau soia cu două-trei căni cu frunze de spanac, două căni cu bucăţi de mango, o jumătate de cană cu apă de cocos sau de apă plată şi puţină gheaţă.

Smoothie cu măr pentru cină: amestecă în blender o lingură cu pudră proteică din zer sau soia cu o cană de apă, un măr, o portocală, o banană, doi pumni de spanac şi un morcov.

2. Alimente pe care nu trebuie să le consumi

Stai departe de carne, cafea, băuturi alcoolice, zahăr rafinat, produse de panificaţie şi de orice aliment procesat.

3. Bea dimineaţa, pe stomacul gol, un pahar cu apă călduţă şi zeamă de lămâie şi cu o linguriţă de seminţe de in măcinate.

4. Din ziua a doua până în ziua a şaptea consumă numai alimente proaspete!

Dacă ai grijă să consumi zilnic o cantitate normală de proteine în combinaţie cu alimente proaspete vei stimula arderea grăsimilor, dar fără să afectezi masa musculară. Astfel, Dr. Oz recomandă să ţii cont de câteva reguli alimentare. Nu uita ca în fiecare zi să incluzi în dieta ta câte un aliment din aceste grupe esenţiale:

  • proteine: peşte, pui, carne slabă de vită, fructe de mare, carne slabă de porc, năut, linte, seminţe crude, nuci crude, mazăre, fasole boabe.
  • cereale integrale: paste din făină integrală, quinoa, amarant, orez brun, bulgur.
  • lactate: brânză de casă, iaurt grecesc, mozzarella, ricotta.
  • grăsimi sănătoase: ulei de măsline, avocado, nuci, ulei din seminţe de in, ulei de rapiţă. 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările