De ce trebuie să profiţi de fructele de sezon

De ce trebuie să profiţi de fructele de sezon

Căpşunile sunt o importantă sursă de vitamine (A şi C), dar şi de săruri minerale

Vişinele, cireşele şi fragii sunt câteva dintre fructele delicioase cu care ne răsfaţă începutul verii. În plus, ele pot deveni desertul tău preferat, dacă ţii cont de sugestiile noastre!

Ştiri pe aceeaşi temă

Cireşele te ajută să dormi bine

Sursă de vitamine (A şi C), cireşele uşurează digestia şi previn apariţia bolilor de inimă datorită conţinutului de antioxidanţi.

Consumat dimineaţa, sucul de cireşe preparat în casă te va ajuta să-ţi revii mai repede după efortul fizic. Seara, cireşele sunt o bună sursă de melatonină, substanţă care ajută la îmbunătăţirea ritmului cardiac şi la instalarea somnului.

Datorită conţinutului ridicat de apă (aproximativ 90%), cireşele îţi sunt de un real folos dacă eşti la cură de slăbire.

Dulci sau amare, cireşele trebuie consumate rapid, pentru a li se conserva savoarea şi vitaminele. Deoarece nu ne putem bucura de ele decât câteva săptămâni pe an, le putem congela pentru mai târziu.

Îngheţată cu cireşe

Poţi înlocui îngheţata cumpărată din magazin cu cea pe care o poţi prepara în casă, mai uşor, doar cu cireşe, iaurt şi miere.

Amestecă-le în blender şi ţine îngheţata la congelator între patru şi şase ore. Din oră în oră, poţi mesteca în bol, pentru a nu se forma acele de gheaţă.

Căpşunile fortifică organismul

Gustoase şi hrănitoare, căpşunile sunt o importantă sursă de vitamine (A şi C) şi de săruri minerale.

Consumate simple sau în combinaţie cu alte fructe, căpşunile îţi fortifică organismul. De preferat este să cumperi o cantitate mai mică de căpşuni, deoarece nu rezistă la frigider decât două-trei zile, pierzându-şi din savoare şi din calităţile nutritive.

Află mai multe sfaturi pe clicksanatate.ro

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările